רועי לוי (צילום: מיכה בריקמן)
רועי לוי (צילום: מיכה בריקמן)

לוי דורש את פיטוריו של מורה שהתבטא נגד צה"ל

במכתב ששלח למנכ"ל משרד החינוך מאיר שמעוני דורש ראש העיר נשר רועי לוי את פיטוריו לאלתר של מורה מבית ספר בעיר בעקבות סרטונים שבהם נראה ונשמע המורה מצהיר על סירובו לשרת בשטחי יהודה ושומרון וקורא לצעירים לא להתגייס לצה"ל

פורסם בתאריך: 4.9.24 11:41

ראש העיר נשר רועי לוי שלח הבוקר (רביעי) מכתב למנכ"ל משרד החינוך מאיר שמעוני בדרישה לפטר לאלתר מורה מבית ספר בעיר בעקבות התבטאויותיו נגד השירות בצה"ל.

מעיריית נשר נמסר כי ביממה האחרונה הופצו ברשתות החברתיות סרטונים שבהם נראה ונשמע המורה מצהיר על סירובו לשרת בשטחי יהודה ושומרון וקורא לצעירים לא להתגייס לצה"ל. בתגובה לכך פנה לוי למשרד החינוך בדרישה להדחתו של המורה מתפקידו במערכת החינוך.

"במצב שבו אנו כחברה מתמודדים עם אתגרים ביטחוניים מורכבים, יש חשיבות עליונה לחיזוק ערכי הגיוס לצה"ל מתוך מחויבות והבנה שהשירות הצבאי הוא נדבך מרכזי בבניית החברה הישראלית ובשמירה על ביטחונה", כתב לוי, "כאשר מורה מתבטא בצורה כזו, הוא פוגע ישירות בתהליך החינוכי ומעביר מסר שגוי ופסול לדור הצעיר".

לוי הוסיף כי "הדברים שנאמרו לא רק מערערים את האמון של תלמידינו במערכת הביטחון אלא גם מסכנים את החינוך לאהבת המולדת ואת נכונותם לקחת חלק בשירות הצבאי. לאור האמור, אני דורש ממשרד החינוך לפעול מידית להדחת המורה מתפקידו. עיריית נשר תמשיך לפעול לחיזוק ערכי השירות הצבאי והמחויבות הלאומית בקרב תלמידינו".

 

תגובות

8 תגובות
8 תגובות
  1. מירב ייגר

    מורה ומחנך אשר מעביר מסרים בסגנון זה לתלמידיו – אין לו מקום במערכת החינוך כלל ובעיר נשר בפרט.

  2. דור

    האם רועי לוי נוהג כל גם כלפי החרדים בעירו אשר באידיאולוגיה משלהם הם נגד שירות בצהל ואינם מכירים במדינת ישראל שלא הוקמה עם ביאת המשיח? או שהוא גיבור רק על חילונים?

  3. חוה כהן

    אסור לאיש חינוך להביע את דעתו הפוליטית בפני תלמידיוובטח שלא להטיף נגד גיוס לצ"הל.
    כל הכבוד לרועי

  4. איש

    זה מה שטוב בחללים, הם לא מדברים ברשתות החברתיות… טוב למות בעד ביבי!

  5. לדור דור שלא יחזור

    רחמנות עלייך איש חשוך בעל שנאה עצמית לעמו ומורשתו. מעניין אם אתה מתבטא ככה גם נגד מוסלמים או נוצרים לתחושתי…לא. אה כי אתה מתקדם ונאור חחחחח קח דגל ולך לחסום איזה כביש. אגב החרדים בנשר רובם אחרי צבא חמוד ועד היום תורמים פי מאה ממה שאתה תרמת וזה בלי להכיר אותך

  6. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    כל הכבוד לרועי לוי.גאה בך
    !!!!שאפו גדול!!!! הלואי שילמדו ממך כיצד מתנהגים.אתה נפלא!!!!

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר