-->
הפרוייקט המתוכנן בתל חנן (הדמיה: קבוצת משה חדיף)
הפרוייקט המתוכנן בתל חנן (הדמיה: קבוצת משה חדיף)

תוכנית ענק להתחדשות עירונית בשכונת תל חנן

התוכנית, שהופקדה בותמ"ל, כוללת שבעה בניינים שיתנשאו לגובה בין 10 ל-30 קומות ויכללו 1005 דירות חדשות. 136 יחידות דיור שהוקמו עוד בשנות השישים יפונו ודייריהם ישובו לאכלס את הבניינים החדשים. בעקבות התוכנית צפויה השכונה לאכלס 5,000 יחידות דיור. ראש העיר, רועי לוי: "אני מברך את היזמים - משפחת חדיף, על היותם הראשונים להגיע לשלב ההפקדה"

פורסם בתאריך: 8.7.24 14:07

לראשונה הופקדה תוכנית ענק להתחדשות עירונית של 1,005 יחידות דיור בשכונת תל חנן בותמ"ל. במסגרת הפרוייקט יפונו כ-136 יחידות דיור אשר הוקמו בשנות ה-60 המוקדמות. התכנית כוללת הקמת 1005 דירות חדשות שיאכלסו 7 בניינים בגבהים שונים של בין 10 ל 30 קומות. לאחר הנחת אבן הפינה לשכונה החדשה ולפארק האגמים המטרופוליני, אשר יקומו על חורבות מפעל המלט המיתולוגי, צפויה השכונה לאכלס 5,000 יחידות דיור.

ראש העיר, רועי לוי אמר: "מעל עשור אני מעלה על נס את החשיבות של התחדשות עירונית, לא רק כצורך נדל״ני, אלא, כצורך ביטחוני. בשנה האחרונה הקמנו יחד עם הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית מינהלת עירונית בעירייה, הפועלת בהליך מואץ לקידום התחום. גייסנו אנשים מצוינים אשר עובדים בראייה כוללת עם כלל בעלי העניין כדי לגשר על חסמים, לקדם ולסייע ככל הניתן לקידום הפרויקטים מתוך ראייה רחבה לטובת התושב ופיתוח העיר. אני מברך את היזמים – משפחת חדיף, על היותם הראשונים להגיע לשלב ההפקדה ומאחל לתושבי תל-חנן בשעה טובה, בקרוב תהנו מסטנדרט מגורים גבוה ביותר".

יוסף חדיף, סמנכ"ל קבוצת משה חדיף אמר: "אנו שמחים על הפקדת התוכנית בותמ"ל, אין לנו ספק שזהו יום בשורה לעיר נשר ותושביה. אנו רוצים להודות לראש העיר, רועי לוי, להנהלת העיר, למנהלת להתחדשות עירונית, הועדה המרחבית לתכנון ובניה מורדות הכרמל, למשרד גורדון אדריכלים, לחברת aviv שניהלה את תכנון התב״ע, לחברת אביבים מנהלת הדיירים מטעמנו, כלל צוות היועצים המקצועיים שליוו אותנו ולכל מי שלקח חלק בקידום הפרויקט. כמובן תודתנו לבעלי הדירות במתחם שהלכו איתנו כברת דרך ארוכה, האמינו בפרויקט ובנו כיזמי התוכנית, והם קוצרים היום את פירות השנים שעברו. בתקופה זו שאנו רואים את החשיבות של מוגנות ומרחבים מוגנים יחד עם בנייה איכותית ללא התפשרות על איכות בניה ואיכות חיי התושבים ורווחתם אין לי ספק שפרויקט זה יהיה מהמובילים והיפים בעיר, אם לא היפה, האיכותי והגדול מביניהם".

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר