אלי כהן ורועי לוי
אלי כהן ורועי לוי

בשורה לתושבי נשר: מוני חשמל חכמים יותקנו בעיר עוד השנה

פגישה בין שר האנרגיות והתשתיות אלי כהן לראש העיר רועי לוי מביאה בשורה לתושבי העיר: עוד השנה יותקנו בעיר מוני חשמל חכמים שיאפשרו לכל בית אב לבחור את ספק החשמל ועשוי להוזיל את התעריפים. בנוסף הוחלט על קידום תוכנית הטמנת קווי החשמל בעיר ופיתוח תשתיות המים והביוב לאור תהליכי הבינוי המואצים שחווה העיר בשנים האחרונות

פורסם בתאריך: 8.7.24 03:23

בפגישה שהתקיימה בין שר האנרגיה והתשתיות, אלי כהן, לראש העיר נשר, רועי לוי, בנוכחות גורמי המקצוע במשרד האנרגיה, הודיע כהן כי עוד השנה יותקנו בעיר מוני חשמל חכמים שעשויים להוזיל את תעריף החשמל בשיעור של בין 5 אחוז ל-20 אחוזים בשנה. בעקבות צעד זה יתאפשר לבתי האב לבחור את הספק ממנו הוא רוכש את החשמל. בעירייה הוסיפו כי השלמת פריסת המונים החכמים בעיר תאפשר לתושבים למקסם את שיעור ההנחה במחיר החשמל זאת בשל העובדה כי ספקי החשמל יוכלו לקרוא במדויק את צריכת החשמל.

בנוסף, סוכם בפגישה בין השניים על קידום תוכנית הטמנת קווי החשמל בעיר ופיתוח תשתיות המים והביוב כדי לסייע בקידום תוכניות הבניה ופיתוח העיר תוך הגברת אמינות מערכת החשמל בשגרה ובחירום.

כהן אמר לאחר הפגישה כי: "פריסת המונים החכמים היא בשורה צרכנית חשובה שתבוא לידי ביטוי בחשבון החשמל של תושבי העיר ותחסוך בין 5 אחוז ל-20 אחוזים בשנה. החשמל הוא מוצר צריכה בסיסי בכל בית בישראל ונעניק לכל הצרכנים הזדמנות שווה לבחור את ספק החשמל שלהן ולהוזיל את החשבון במאות ואף אלפי שקלים בשנה. הטמנת קווי המתח באדמה תגביר את אמינות מערכת החשמל, תשפר את נראות פניי העיר ותסייע בקידום תוכניות הבניה באזור."

לוי אמר: "שמחנו להיפגש עם השר אלי כהן והגורמים המקצועיים במשרד האנרגיה כדי לקדם פרויקטים משמעותיים כמו קידום פריסת המונים החכמים והטמנת קווי חשמל. מדובר בפגישה חשובה ומשמעותית למען תושבי נשר, ואני מודה לשר כהן וצוותו על הביקור ועל שיתוף הפעולה הפורה".

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר