ראש העיר, רועי לוי, בטקס חניכת התערוכה (צילום: דוברות עיריית נשר)
ראש העיר, רועי לוי, בטקס חניכת התערוכה (צילום: דוברות עיריית נשר)

תערוכת רחוב של מטופלי היחידה להתמכרויות נחנכה בנשר

התערוכה כוללת יצירות של מטופלי היחידה שהוקמה לפני חמש שנים תחת המחלקה לשירותים חברתיים בעירייה. ראש העיר רועי לוי: ״היום חייהם של עשרות, אם לא מאות, אנשים ניצלו, משפחות התאחדו, אנשים חוזרים לתפקוד ותורמים לקהילה חזרה. אני מאחל שנמשיך להיות אור והשראה לרשויות בכל הארץ"

פורסם בתאריך: 30.6.24 08:45

בנשר נחנכה בשבוע שעבר תערוכת רחוב ייחודית המספרת את סיפורם של מטופלי "היחידה לטיפול בהתמכרויות" שהוקמה לפני חמש שנים תחת המחלקה לשירותים חברתיים.

אחת מהמטופלות שיתפה בגילוי לב בטקס הפתיחה: ״כשרציתי לצאת לא מצאתי את הדרך, רציתי עזרה, לא הרגשתי ראויה לאהבה, הרגשתי שלא מגיע לי טוב. היום אני מתחילה להאמין שמגיע לי להיות באור, שיש לי כוח להתמודד, להתעורר בבוקר עם חיוך ולאהוב אותי, את עצמי, בדיוק כמו שאני".

ראש העיר רועי לוי אמר בטקס: ״טרם הקמת היחידה בנשר היתה אימרה נפוצה – 'אם אין יחידה לטיפול בהתמכרויות, זה כנראה בגלל שאין מכורים'. אנחנו החלטנו להעלות על סדר היום את האנשים השקופים, אלו שכאשר רואים אותם מעדיפים להסתכל לצד שני. היום, חמש שנים אחרי, חייהם של עשרות אם לא מאות אנשים ניצלו, משפחות התאחדו, אנשים חוזרים לתפקוד ותורמים לקהילה בחזרה. אני גאה בצוותי העירייה על פועלם למען הקהילה ומאחל שנמשיך להיות אור והשראה לרשויות בכל הארץ. באשר לאותה אימרה מקומית – מרגע הקמתה של היחידה, וביתר שאת בתקופה מורכבת זו, אנו מופתעים מכמות הביקוש לרישום ליחידה, וזאת אחרי שהגדלנו תקנים וקבוצות באופן שנתי".

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר