אלי דוקורסקי, שירלי פינטו והאמנה החתומה (צילום: דוברות עיריית קרית ביאליק)
אלי דוקורסקי, שירלי פינטו והאמנה החתומה (צילום: דוברות עיריית קרית ביאליק)

קרית ביאליק מצטרפת לתוכנית "עורף סגול"

ראש העיר אלי דוקורסקי חתם על אמנת "עורף סגול" שמטרתה היא להטמיע את המוכנות ואת המענה לאנשים עם מוגבלות במצבי חירום במישורים המדיני והציבורי. דוקורסקי: "זוהי חובה מוסרית שלנו להבטיח את ביטחונם ואת שלומם של כל תושבי העיר, ללא יוצא מן הכלל"

פורסם בתאריך: 25.7.24 15:40

קריית ביאליק הצטרפה היום (חמישי) לתוכנית "עורף סגול" לשיפור המוכנות לחירום עבור אנשים עם מוגבלות. ראש העיר אלי דוקורסקי חתם על אמנת "עורף סגול" ביחד עם יוזמת התוכנית, חברת הכנסת לשעבר שירלי פינטו, כאשר במעמד החתימה נכחו המשנה לראש העיר ומנהלת נגישות ישראל צפון ד"ר רויטל שוורץ-סבירסקי, מנהל אגף הרווחה עומר בן ארצי ורמ"ט החירום מיקי קאוף.

"עורף סגול" היא תוכנית לאומית שמטרתה היא להטמיע את המוכנות ואת המענה לאנשים עם מוגבלות במצבי חירום במישורים המדיני והציבורי. היוזמה כוללת הקמת מערכי תמיכה ייעודיים, הכשרת צוותי חירום והתאמת תשתיות ונהלים לצרכים המיוחדים של אוכלוסייה זו. עם החתימה על האמנה התחייבה העירייה להקים קו סגול – מרכז שליטה ייעודי שיספק מענה לתושבים עם מוגבלות בשעת חירום.

 

 

"זהו צעד משמעותי לקראת הבטחת ביטחונם של כל תושבי העיר", אמרה פינטו בטקס החתימה, "שיתוף הפעולה בין הרשויות המקומיות לעמותות הוא קריטי להצלחת המיזם".

דוקורסקי: "זוהי חובה מוסרית שלנו להבטיח את ביטחונם ואת שלומם של כל תושבי העיר, ללא יוצא מן הכלל. היום עשינו צעד משמעותי קדימה בכיוון של חברה שוויונית ומכילה. נבנה מערכת תמיכה מקיפה שתכלול הדרכות, תרגילים והסברה כדי להבטיח שכל אדם עם מוגבלות יידע כיצד לפעול בשעת חירום".

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר