ההכרזה על מעבר לשבוע לימודים קצר (צילום: דוברות עיריית קרית ביאליק)
ההכרזה על מעבר לשבוע לימודים קצר (צילום: דוברות עיריית קרית ביאליק)

קרית ביאליק עוברת לחמישה ימי לימודים בשבוע

ראש העיר קרית ביאליק אלי דוקורסקי הודיע כי מ-1 בספטמבר יעברו חטיבות הביניים ובית הספר התיכון אורט לשבוע לימודים מקוצר. דוקורסקי: "אנו מאמינים שאנחנו עושים מהלך נכון. המשק כבר מזמן עבר לחמישה ימי עבודה, וזה הדבר הנכון גם במערכת החינוך"

פורסם בתאריך: 23.7.24 16:24

חטיבות הביניים ובית הספר התיכון אורט בקרית ביאליק יעברו בשנה הבאה לשבוע לימודים של חמישה ימים – כך הודיע היום (שלישי) ראש העיר אלי דוקורסקי. ההכרזה שודרה בשידור חי בדף הפייסבוק של העירייה ווהשתתפו בה סגן ראש העיר ומחזיק את תיק החינוך עו"ד בן אסבן, חברת מועצת העיר ויו"ר ועדת החינוך בת אל לוף, מנכ"ל העירייה ליאור טרגן, מנהל אגף החינוך עמי ראובן ועוזרת ראש העיר קארין כהן.

"אנו מודיעים על מעבר לחמישה ימי לימודים החל ב-1 בספטמבר בחטיבות הביניים ובבית הספר התיכון", הודיע דוקורסקי, "קיימנו תהליך סדור של לימוד הנושא, כולל ביקור בערים שכבר מפעילות שבוע לימודים מקוצר. כמו כן קיימנו הליך של שיתוף הציבור שבו הפנינו שאלונים להורים, לתלמידים ולמורים. התוצאות היו מובהקות – 75 אחוז מההורים, 83 אחוז מהתלמידים ויותר מ-80 אחוז מהמורים הביעו את רצונם לעבור לחמישה ימי לימוד".

 

 

עוד אמר דוקורסקי: "אנו מאמינים שאנחנו עושים מהלך נכון. המשק כבר מזמן עבר לחמישה ימי עבודה, וזה הדבר הנכון גם במערכת החינוך. המעבר לחמישה ימי לימודים יאפשר לייצר זמן איכות משפחתי, למידה רציפה ומשמעותית יותר, ובניית מערכת שעות לימוד מאוזנת, תוך התחשבות בצרכים של כל התלמידים. צוותי החינוך וההנהלה יהיו זמינים לתלמידים לאורך כל השבוע – דבר שעשוי לתרום לתחושת הביטחון ולשיפור הקשר בין המורים לתלמידים. יום נוסף של מנוחה יאפשר לתלמידים להפחית לחצים, להתרענן ולחזור לכיתה עם מוטיבציה גבוהה יותר ללמידה. היום השישי ייועד לפעילות החינוך הבלתי פורמלי, לחוגי העשרה, לספורט ולתנועות הנוער".

 

תגובות

8 תגובות
8 תגובות
  1. רוחמה

    בהשראת בדיחה ישנה נושנה
    שיתחילו ללמוד יום אחד בשבוע ונקווה שלאט לאט יגיעו לחמישי ימי לימוד

  2. אריה

    מסכנים ההורים בקרית ביאליק. הבחירות לעיריות היו רק לפני 5 חודשים ואם הוא לא סיפר להם על הצעד הזה אז הם חייבים לדרוש את הדחתו היום. המועצה לא צריכה לאשר לו את התקציב השנתי עד שהוא יודח על ידי שר הפנים

  3. מההחלטות הגרועות ביותר

    מה שתקבלו זה עוד הרבה יותר פשיעה אלכוהול ותאונות של בני נוער בחמישי בערב. רוב הציבור עובד בימי שישי בצורה כזו או אחרת או בסידורים והילדים ישוטטו חסרי מעש

  4. ראש עיר אלוף שמבין בחינוך

    חלוץ חכם שמבין בחינוך! לא פלא שמערכת החינוך בביאליק צעד לפני כולם! מסכנים ההורים יצטרכו לבלות בחיק ילדיהם לסופשבוע מלא.

  5. זה שאינו פוחד משינויים

    כל הכבוד לראש העיר, הלוואי ואחרים ילכו בדרכו. כמעט כל העולם לומד 5 ימים בשבוע וגם באזורים מסוימים בארץ. זה שינוי לטובה ואני מדבר מניסיון.

  6. הורה מאליאנס

    מקווה שבקרוב גם בחיפה. כל יום שהילדים לא במערכת החינוך האיומה של ישראל הוא לטובה!

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר