-->
מים חיה ביאליק (צילום: מתוך חשבון האינסטגרם שלה)
מים חיה ביאליק (צילום: מתוך חשבון האינסטגרם שלה)

הכוכבת ההוליוודית במסר לתושבי קרית ביאליק: "הלב שלי אתכם"

מים חיה ביאליק, כוכבת "בלוסום" ו"המפץ הגדול", שלחה אמש מסר מחזק לתושבי קרית ביאליק לאחר מטח הטילים ששיגר חזבאללה לעבר העיר בימים האחרונים. בחשבון האינסטגרם שלה, שבו 4.9 מיליון עוקבים, היא כתבה: "הלב שלי עם כל תושבי קרית ביאליק החפים מפשע"

פורסם בתאריך: 24.9.24 05:58

השחקנית ההוליוודית מים חיה ביאליק שולחת מסר מחזק לתושבי קרית ביאליק לאחר מטח הטילים ששיגר חזבאללה לעבר העיר בימים האחרונים. בחשבון האינסטגרם שלה, שבו 4.9 מיליון עוקבים, כתבה ביאליק אמש: "הלב שלי עם כל תושבי קרית ביאליק החפים מפשע".

עוד כתבה ביאליק: "אולי ראיתם שחזבאללה, שנתמך על ידי איראן, פגע בסוף השבוע בקרית ביאליק. אלפי רקטות נורו על ישראל על ידי חזבאללה בשנה האחרונה, והמצב בצפון מתעצם בדרכים מפחידות. למי שלא יודע, קרית ביאליק נקראת על שם בן דודו של סבא רבא שלי, חיים נחמן ביאליק, חתן פרס ישראל. ברוב הערים הגדולות בישראל יש רחוב ביאליק, וביתו הוא מוזיאון בתל אביב. הוא היה איש חזון ציוני, משורר מחונן ואוהב ישראל".

 

 

ביאליק היא שחקנית ומנחת טלוויזיה יהודייה אמריקאית, שנודעה בעיקר בזכות תפקידיה כבלוסום רוסו בסיטקום "בלוסום" וכאיימי פארה פאולר מהסיטקום "המפץ הגדול", שעל תפקידה זה היא היתה מועמדת לארבעה פרסי אמי. ביאליק, שמקפידה לענוד תליון עם מגן דוד, נולדה למשפחה רפורמית אך עברה לזרם האורתודוכסי מודרני בארצות הברית. היא מגדירה את עצמה ציונית ואף תרמה כסף לרכישת וסטים לחיילי צה"ל במבצע צוק איתן. מדינת ישראל הוקירה את פועלה, ובשנת 2018 היא נבחרה להדליק משואה בטקס הדלקת המשואות ביום העצמאות בשנת ה-70 של המדינה כנציגת התפוצות, אך בשל מחויבותה לצילומי הסדרה "המפץ הגדול" היא הודיעה כי לא תוכל לקחת חלק בטקס.

ביאליק מעלה באופן קבוע פוסטים ביום הזיכרון לחללי צה"ל וביום השואה, ובליל מתקפת הטילים והכטב"מים מאיראן היא פרסמה הודעת החלמה לילדה הבדואית שנפצעה וכתבה: "אני ממשיך להתפלל לשלום ולביטחון לעם ישראל ולסיום המלחמה, ההרס והסבל".

 

מים חיה ביאליק עם החולצה "אני היהודייה הזאת" (צילום: מתוך חשבון האינסטגרם שלה)

מים חיה ביאליק עם החולצה "אני היהודייה הזאת" (צילום: מתוך חשבון האינסטגרם שלה)

 

תגובות

תגובה אחת
תגובה אחת

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר