-->
הנהלת העירייה ונציגי ההורים בפגישה עם אנשי פיקוד העורף | צילום: ראובן כהן, דוברות העירייה
הנהלת העירייה ונציגי ההורים בפגישה עם אנשי פיקוד העורף | צילום: ראובן כהן, דוברות העירייה

אחרי סוכות: קרית חיים וקרית שמואל עוברות ללמידה מרחוק

עיריית חיפה מעדכנת הבוקר כי תלמידי קרית חיים וקרית שמואל, שעד עתה למדו תחת הנחיות פיקוד העורף הזהות לאלו שבחיפה, ילמדו החל עם חזרתם מחופשת סוכות בלמידה מרחוק. שאר שכונות העיר ילמדו על פי הנחיות מדיניות התגוננות 2. השינוי מגיע לאחר שועדי ההורים דרשו להחמיר את מדיניות ההתגוננות בקרית חיים וקרית שמואל ולהתאים אותה לזו של הקריות

פורסם בתאריך: 23.10.24 10:09

פיקוד העורף מעדכן את ההנחיות ללמידה במוסדות החינוך בחיפה.

עם החזרה מחופשת סוכות ביום שישי וראשון בשבוע הבא, יתעדכנו ההנחיות לתלמידי העיר לפיהן תלמידי קרית חיים וקרית שמואל יעברו ללמידה מרחוק. שאר שכונות העיר יפעלו במדיניות התגוננות 2 (צהוב). בעיריית חיפה הודיעו הבוקר כי מערכת החינוך, פעילויות נוער, קהילה וספורט יתקיימו בהתאם להנחיות פיקוד העורף – בסמוך למיגון תקני אליו ניתן להגיע תוך דקה.

כזכור, ראש העיר יונה יהב נפגש ביום שני האחרון עם יושבי הראש של ועדי ההורים בבתי הספר בקרית חיים וקרית שמואל במרכז לניהול משברים העירוני (מנ"מ) ועם מפקדי פיקוד העורף והנהלת העירייה. במהלך הדיון, השמיעו נציגי ההורים את בקשתם להחמיר את מדיניות ההתגוננות של פיקוד העורף, ולהתאים אותה לקריות ולא לחיפה, בגלל סמיכותם הפיזית. לאור דרישת ועדי ההורים ביקש יהב מאנשי פיקוד העורף להיענות לבקשתם.

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר