-->
אלכסיי פופוב ז"ל | שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים
אלכסיי פופוב ז"ל | שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים

"עד כה ירי הרקטות הציל אותי": הפוסט המצמרר של ההרוג מנפילת הטיל

"אשתי מנסה לשלוח אותי לחנות לקנות פירות וירקות, המהווים את החלק העיקרי בתזונה שלנו. עד כה ירי הרקטות הציל אותי מהנסיעה, אבל אני מרגיש שאני לא אצליח להתחמק", כתב אלכסיי פופוב מקרית חיים, לפני שיצא לקניות, מהן לא חזר. הוא נהרג מפגיעה ישירה ברכבו בכביש 22 ליד עכו

פורסם בתאריך: 20.10.24 07:05

אלכסיי פופוב, בן 51 מקרית חיים, הוא ההרוג מנפילת הטיל אתמול (שבת) בכביש 22 ליד עכו.

פופוב נהרג במכוניתו כשהיה בדרכו לקניות. כשהאזעקה נשמעה הוא לא הספיק לצאת מהרכב ונפצע באורח אנוש מרסיסים. לאחר פעולות החייאה, צוותי מד"א נאלצו לקבוע את מותו. חבר, שהיה עימו ברכב, והספיק לצאת בהישמע האזעקה, נפצע באורח קל.

 

 

בצירוף מקרים מצמרר, לפני שיצא מהבית העלה פופוב לפייסבוק את הפוסט האחרון שלו: "אשתי מנסה לשלוח אותי לחנות לקנות פירות וירקות, המהווים את החלק העיקרי בתזונה שלנו. עד כה ירי הרקטות הציל אותי מהנסיעה, אבל אני מרגיש שאני לא אצליח להתחמק. אני מאחל בוקר טוב לאנשי האור ומצב רוח שובב וקליל! אני מאחל לכם כוח, בריאות והצלחה טקטית לאחים בצבא אוקראינה ובצבא ההגנה לישראל!", כתב.

הפוסט האחרון של אלכסיי פופוב ז"ל

הפוסט האחרון של אלכסיי פופוב ז"ל

פופוב היה מועמד למועצת העיר במקום ה-11 ברשימתו של סגן ראש העירייה לשעבר, לזר קפלון, "דא חיפה". קפלון ספד לו בדף הפייסבוק שלו: "אלכסיי פופוב, עולה אוקראיני בן 51, תושב קרית חיים, נהרג היום באופן טראגי במהלך ירי הרקטות בצומת ליד עכו. אלכסיי היה חבר ברשימה שלי בבחירות המוניציפליות, חלמנו איתו לשנות את העיר לטובה. לא הספקנו. אלכסיי הותיר אחריו אישה ושני ילדים… זיכרון נצחי".

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר