-->
פעילות קרקעית של לוחמי צה"ל (צילום: דובר צה"ל)
פעילות קרקעית של לוחמי צה"ל (צילום: דובר צה"ל)

החלה הפעילות הקרקעית בלבנון, עשרות שיגורים לצפון

דובר צה"ל הודיע: "בהתאם להחלטת הדרג המדיני, צה"ל החל בפעולה קרקעית ממוקדת ומתוחמת במרחב דרום לבנון נגד יעדי טרור ותשתיות טרור של ארגון הטרור חזבאללה במספר כפרים סמוכים לגבול, אשר מהם נשקף איום מיידי וממשי ליישובים ישראליים בגבול הצפון"

פורסם בתאריך: 1.10.24 06:54

כוחות צה"ל החלו בפעולה קרקעית נגד יעדי טרור של חזבאללה במרחב הסמוך לגבול בדרום לבנון – כך הודיע הלילה (בין שני לשלישי) דובר צה"ל.

בהודעה צוין כי "בהתאם להחלטת הדרג המדיני, צה"ל החל לפני מספר שעות בפעולה קרקעית ממוקדת ומתוחמת במרחב דרום לבנון נגד יעדי טרור ותשתיות טרור של ארגון הטרור חזבאללה במספר כפרים סמוכים לגבול, אשר מהם נשקף איום מיידי וממשי ליישובים ישראליים בגבול הצפון. צה"ל פועל על פי תוכנית סדורה שתוכננה במטה הכללי ובפיקוד הצפון, ואשר אליה הכוחות התאמנו ונערכו בחודשים האחרונים".

 

 

עוד נמסר כי הכוחות הקרקעיים מלווים במאמץ תקיפות של חיל האוויר וכוחות תותחנים, שתוקפים מטרות צבאיות באזור, וכי שלבי המערכה אושרו ומתבצעים בהתאם להחלטת הדרג המדיני: "מבצע חיצי הצפון נמשך על פי הערכת המצב במקביל ללחימה בעזה ובזירות נוספות. צה"ל ממשיך להילחם ולפעול להשגת מטרות המלחמה, ועושה כל מה שנדרש על מנת להגן על אזרחי מדינת ישראל ולהשיב את תושבי הצפון לבתיהם בביטחון".

בתוך כך, לאורך כל הלילה שוגרו טילים ליישובי הצפון, וצה"ל יירט כטב"ם שניסה לחדור לאזור המרכז מהים. צה"ל הודיע כי מרחבי מטולה, כפר גלעדי ומשגב עם הפכו לשטח צבאי סגור.

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר