סמ"ר נועם דואק ז"ל (צילום: דובר צה"ל)
סמ"ר נועם דואק ז"ל (צילום: דובר צה"ל)

חשד להרעלת גז: סמ"ר נועם דואק מקרית מוצקין מת בעזה

סמ"ר נועם דואק נפטר לאחר שישן בחדר ליד גנרטור פועל, ובמח"ש חוקרים את החשד כי הגורם למוות הוא הרעלת גזים. באירוע נפגעו עוד שני חיילים, שפונו במסוק לבית חולים במצב קשה. שלושת החיילים אותרו ללא הכרה לפנות בוקר

פורסם בתאריך: 25.7.24 18:18

דובר צה"ל התיר היום (חמישי) אחר הצהריים לפרסום את דבר מותו של סמ"ר נועם דואק, בן 19 מקרית מוצקין, לוחם בגדוד 9 של חטיבה 401 של חיל השריון, שהלך לעולמו בנסיבות שאינן מבצעיות..

לפי כמה דיווחים, דואק נפטר לאחר שישן בחדר ליד גנרטור פועל. בצה"ל בודקים את החשד כי הגורם למוות הוא הרעלת גזים, והאירוע מתוחקר על ידי מח"ש. באירוע נפגעו עוד שני חיילים, שפונו במסוק לבית חולים במצב קשה. שלושת החיילים אותרו ללא הכרה לפנות בוקר בחדר.

ראש העיר ציקי אבישר כתב בדף הפייסבוק שלו: "בצער רב אני מעדכן על נפילתו בדמי ימיו של בן הקריה נועם דואק ז"ל. נועם, כמעט בן 20, לוחם סדיר בשריון בחטיבה 401, נפל הבוקר ברצועת עזה. חקירת מצ"ח נפתחה בעקבות חשד לשאיפת גזים רעילים. אני משתתף באבלם הכבד של בני המשפחה ומחזק את ההורים אסנת ושלי, האחים דור ורז, בת הזוג עמית שוורץ, חבריו ומוקיריו. עיריית קרית מוצקין תעמוד לימין המשפחה ותלווה אותה בשעתה הקשה".

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר