הכתבה מאתר אל-מיאדין
הכתבה מאתר אל-מיאדין

בתחנת הטלוויזיה של חזבאללה מצטטים את דבריו של יהב

אתר האינטרנט של תחנת הטלוויזיה הלבנונית אל-מיאדין, המקורבת לארגון הטרור חזבאללה, מצטט דברים בשמו של ראש העיר יונה יהב, ולפיהם הוא קורא להוציא מחיפה את המפעלים המזהמים אשר "הפכו למטרות של חזבאללה" ומאשים את הממשלה בחוסר שיתוף פעולה עם העירייה

פורסם בתאריך: 24.6.24 10:05

בלבנון עוקבים בדריכות אחר התבטאויות בישראל לנוכח ההתחממות בגזרה הצפונית ורוחות המלחמה שמנשבות משני צדי הגבול. מי שמושכת בימים אלו את תשומת הלב בלבנון היא חיפה, לנוכח הסרטון שפרסם ארגון הטרור חיזבאללה בשבוע שעבר ובו צולמו אזורים ומתקנים רגישים בחיפה ובמפרץ. כזכור, בסרטון צולמו האנגרים של ספינות, מבנה בבסיס חיל הים, מבנים שמשתייכים ליחידות מובחרות, רציפים, סטי"לים מסוג סער, ספינת סיוע, מתקנים של חברת רפאל, שכונות מגורים ומרכזים מסחריים.

אתמול (ראשון) פרסם אתר האינטרנט של תחנת הטלוויזיה הלבנונית אל-מיאדין, המקורבת לחזבאללה, דברים שהובאו בשמו של ראש העיר יונה יהב. כותרת הכתבה היתה "ראש העיר חיפה: 'יש להוציא מהעיר את המפעלים המזהמים אשר הפכו למטרות של חזבאללה'", ובכותרת המשנה נכתב: "ממשלת הכיבוש ופקידיה מתנערים מאחריותם בחזית צפון פלסטין מול חזבאללה, בעוד שהעיריות בחזית מאשרות את חוסר המוכנות לכל מלחמה עתידית עם תנועת ההתנגדות בלבנון".

 

 

בגוף הכתבה נכתב כי "יהב קרא להוצאת המפעלים המזהמים מהעיר אשר הפכה למטרה לחזבאללה, בהתייחסו למטרות שהוצגו בסרטון של הכטב"מ אל-הדהד (הדוכיפת; ב"כ) ופורסמו בכלי התקשורת הצבאיים של ההתנגדות האסלאמית. בדבריו לערוץ 12 הישראלי הדגיש יהב שהרשויות המקומיות אינן מוכנות כלל לכל תרחיש של מלחמה כוללת משום שממשלת הכיבוש אינה משתפת פעולה עם העירייה".

כזכור, בעקבות פרסום הסרטון אמר יהב: "מהסרטון ניתן להבין שארגון הטרור היושב בלבנון מנסה להפעיל טרור פסיכולוגי על תושבי חיפה והצפון. אני דורש מהממשלה להביא תוכנית להגנה מאסיבית על חיפה ולמצוא את הפתרון הצבאי על מנת להסיר את האיום מצפון. אני תמה מדוע הרמטכ"ל והפיקוד הבכיר של צה"ל לא טרחו מאז תחילת המלחמה לבקר בחיפה ולשמוע מהנהלת העירייה על הצרכים שלנו ועל פעילות צה"ל למיגון מקסימלי על מאות אלפי תושבי חיפה. כמו כן, בסרטון עולים איומים נוספים על חיפה, כדוגמת 'מרמרה 2', שצריך לתת עליהם את הדעת".

 

תגובות

2 תגובות
2 תגובות
  1. ישראל

    כמה נזק יהב הקשיש עוד יגרום? הוא בכלל מודע למה שהוא פולט?

  2. דוד החיפאי

    נראה אותם גיבורים על הנמל הסיני! שמופיע בוידאו של החיזבלה

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר