צפרץ חיפה מתוך הסרטון שפרסם חזבאללה
צפרץ חיפה מתוך הסרטון שפרסם חזבאללה

יהב על הסרטון של חזבאללה: "טרור פסיכולוגי על תושבי חיפה"

ארגון הטרור הלבנוני חזבאללה פרסם תיעוד של כטב"ם שצילם מעל כל מפרץ חיפה, ובין השאר האנגרים של ספינות, מבנה בבסיס חיל הים, מבנים שמשתייכים ליחידות מובחרות, סטי"לים, מתקנים של חברת רפאל, שכונות מגורים ומרכזים מסחריים

פורסם בתאריך: 18.6.24 16:39

ארגון הטרור הלבנוני חזבאללה פרסם היום (שלישי) תיעוד של כטב"ם המכונה הדהד (דוכיפת בעברית) שצילם מעל כל מפרץ חיפה. בחזבאללה טוענים כי הכטב"ם שוגר למפרץ חיפה ושב ללבנון לאחר שביצע את משימת הצילום.

הכטב"ם צילם בין השאר האנגרים של ספינות, מבנה בבסיס חיל הים, מבנים שמשתייכים ליחידות מובחרות, רציפים, סטי"לים מסוג סער וספינת סיוע. כמו כן צילם הכטב"ם מתקנים של חברת רפאל ובהם כיפת ברזל, מחסני מנועים רקטיים, קלע דוד ומכ"ם, ואתרים אזרחיים כמו שכונות מגורים ומרכזים מסחריים.

בעקבות פרסום הסרטון אמר ראש העיר יונה יהב: "מהסרטון ניתן להבין שארגון הטרור היושב בלבנון מנסה להפעיל טרור פסיכולוגי על תושבי חיפה והצפון. אני דורש מהממשלה להביא תוכנית להגנה מאסיבית על חיפה ולמצוא את הפתרון הצבאי על מנת להסיר את האיום מצפון. אני תמה מדוע הרמטכ"ל והפיקוד הבכיר של צה"ל לא טרחו מאז תחילת המלחמה לבקר בחיפה ולשמוע מהנהלת העירייה על הצרכים שלנו ועל פעילות צה"ל למיגון מקסימלי על מאות אלפי תושבי חיפה. כמו כן, בסרטון עולים איומים נוספים על חיפה, כדוגמת 'מרמרה 2', שצריך לתת עליהם את הדעת".

 

תגובות

3 תגובות
3 תגובות
  1. רוחמה, כרמל

    אז למה נסעת דווקא כעת לבלות בחופשה ארוכה בחו"ל אם המצב כל כך קשה? אה, יונה יהב?

  2. תפנימו שצהל לא בשטח יותר

    אין יותר צה"ל יש יחידות מילואים שמתפקדות בלי צבא סדיר כי איננו בשטח.
    תפנימו את המצב והנזקים שגרמו גנץ וחבריו לא סתם לא תיפקדו ב-7.10. לא מתפקדים בצפון גם עכשיו.

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר