הקריה הרפואית רמב"ם חנכה שירות חדש המאפשר יצירת קשר עם גורמים שונים בבית החולים באמצעות אפליקציה המותקנת בסמארטפון. מעתה יוכל הציבור הרחב לזמן תורים למרפאות, להשאיר הודעה ליצירת קשר ולקבל מענה תוך זמן קצר מנציג שירות מרכז המידע של בית החולים, להוריד מפת התמצאות בקריה הרפואית ולצפות במסמכים רפואיים – והכל בלחיצת כפתור.
השירות, שניתן במסגרת אפליקציית DialMyApp, מנגיש עבור המשתמשים ערוצי שירות ותקשורת עם בית החולים במטרה לחסוך זמני המתנה ממושכים על קו הטלפון ולהעניק שירות מהיר לפונים. את האפליקציה ניתן להוריד לאנדרואיד ולאייפון, ובאמצעות חיפוש פשוט במאגר המידע שלה אפשר להגיע אל פלטפורמת השירות של רמב"ם ולעשות בה שימוש מיידי.
תגובות