-->
ד"ר מוחמד עיסא והאחות ענבל וקרט במהלך טיפול במרפאת פצעים קשיי ריפוי בנהריה | צילום: דוברות כללית
ד"ר מוחמד עיסא והאחות ענבל וקרט במהלך טיפול במרפאת פצעים קשיי ריפוי בנהריה | צילום: דוברות כללית

הסוף לסבל: המרפאות שמחוללות פלאים בפצעים קשיי ריפוי

בכללית מחוז חיפה וגליל מערבי הרחיבו את השירות למען המטופלים והוסיפו מרפאות נוספות ייעודיות לפצעים הקשים לריפוי. במרפאות אלו ניתן מענה למטופלים עם פצעים שלא ניתן לראות בהם סימני החלמה לאחר שבועות של טיפול, תוך התחשבות והתייחסות למכלול גורמים שעלולים לגרום לעיכוב בהחלמה

פורסם בתאריך: 14.10.24 13:02

פצעים קשיי ריפוי מהווים בעיה בריאותית משמעותית בעיקר בקרב אוכלוסייה מזדקנת המשפיעה על איכות החיים ויכולה להוביל לסיבוכים חמורים. כ-5-3 אחוז מהאוכלוסייה סובלים מפצעים כרוניים.

"בעידן שבו פצעים כרוניים הופכים לבעיה רווחת, אנו במרפאות מבינים את הצורך בגישה כוללנית וחדשנית. צוות המומחים שלנו במרפאות  עובד בשיתוף פעולה עם המטופל ומעניקים לו טיפול מותאם אישי על מנת שתהליך ההחלמה יהיה הטוב ביותר", מסבירה שירן קליין שושן, אחות רכזת פצעים וסטומה בכללית מחוז חיפה וגליל מערבי.

במרפאות אלו ניתן מענה למטופלים עם פצעים שלא ניתן לראות סימני החלמה לאחר שבועיים עד ארבעה שבועות של טיפול, תוך התחשבות והתייחסות למכלול גורמים שעלולים לגרום לעיכוב בהחלמה. סוגי פצעים כמו: פצעים סוכרתיים, פצעי לחץ, כיביים על רקע ורידי או עורקי.

 

 

אחד היתרונות הבולטים של מרפאות אלו הוא הצוות הרפואי המיומן, בעל ידע וניסיון בטיפול בפצעים מורכבים. המטופל מקבל את כל המעטפת הטיפולית, תחת קורת גג אחת. יתרה מזאת, הזיהוי המוקדם של בעיות פוטנציאליות מאפשר טיפול מהיר ומונע סיבוכים חמורים.

הצוותים במרפאות מכירים בחשיבות הטיפול בגישה הוליסטית  רב סקטוריאלית ומספקים תמיכה כוללנית ומדריכים את המטופלים ומשפחותיהם בטיפול עצמי ומניעה.

תוספת שתי מרפאות פצע, בנהריה ומעלות, בנוסף לזו הפועלת במרכז הרפואי לין, מנגישה את השירות למספר מטופלים גדול יותר ומאפשרת טיפול יעל ומקצועי קרוב לבית.

המרפאות מיועדות למטופלים שנבדקו במרפאות ראשוניות, שהוחלט להפנותם למרפאות פצעים קשיי ריפוי.

זימון תור דרך מוקד 2700* עם הפניה מרופא משפחה או רופא יועץ.

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר