-->
ד"ר דניאל קושניר (צילום: אלי דדון)
ד"ר דניאל קושניר (צילום: אלי דדון)

מנהל חדש למחלקה הנפרולוגית בכרמל

ד"ר קושניר, בן 59 מצור יגאל, נולד בצ'ילה ועלה לארץ בשנת 1990. הוא סיים התמחות ברפואה פנימית במרכז הרפואי כרמל, שירת כרופא גדודי בתותחנים, שימש רופא בכיר במחלקה הנפרולוגית וסגן מנהל המחלקה, ומשנת 2011 ועד היום הוא משמש מנהל יחידת הדיאליזה

פורסם בתאריך: 6.10.24 12:06

ד"ר דניאל קושניר נכנס לתפקידו כמנהל המחלקה הנפרולוגית במרכז הרפואי כרמל, והוא מחליף בתפקידו את ד"ר ויקטור פרחויקי שפרש לגמלאות.

ד"ר קושניר, בן 59 מצור יגאל, נולד בצ'ילה ועלה לארץ בשנת 1990 לאחר שסיים את לימודי הרפואה. הוא סיים התמחות ברפואה פנימית בכרמל, ולאחר מכן שירת בצה"ל כרופא גדודי בתותחנים. הוא המשיך התמחות בנפרולוגיה, שימש רופא בכיר במחלקה וסגן מנהל המחלקה, ומשנת 2011 ועד היום הוא משמש מנהל יחידת הדיאליזה.

במסגרת תפקידו יהיה ד"ר קושניר אחראי על מחלקת האשפוז, על יחידות המודיאליזה והדיאליזה הפריטוניאלית, על מרפאות הקהילה במרכזי הבריאות לין וזבולון ועל מרפאות פרה דיאליזה במחוז חיפה וגליל מערבי של שירותי בריאות כללית.

 

 

ד"ר קושניר: "המחלקה הנפרולוגית בכרמל נחשבת לאחת מהמחלקות המובילות בישראל בגלל איכות הטיפול, השירות המעולה והאווירה המשפחתית בין כל אנשי הצוות. המחלקה שלנו מצטיינת בזמינות מהירה, ברמת שירות גבוהה עם רצון למידה, ובשיתוף פעולה מצוין עם כל מחלקות בית החולים. המחלקה נותנת גיבוי לשבע יחידות המודיאליזה בחיפה ובצפון, ומרפאת הדיאליזה הציפקית בכרמל נחשבת לאחת מהמרפאות הגדולות והמובילות בארץ, עם עשרות מטופלים בכל חודש ועם גיבוי לכ-700 מטופלי מודיאליזה בכל הצפון".

לדבריו, המנטור שלו בסטאז' בצ'ילה היה נפרולוג – דבר שהשפיע עליו בהחלטה לבחור בנפרולוגיה: "נפרולוגיה היא שילוב של רפואת משפחה, טיפול נמרץ ומעורבות בכל המקצועות. בגלל זה התאהבתי במקצוע. הייחוד שלנו בכרמל הוא המשפחתיות והרצון לעזור האחד לשני ולתרום לא רק לגדילת המחלקה אלא גם לבריאות ולאיכות החיים של הזולת. אחת מהמטרות שלי היא הגברת השירות הנפרולוגי עם הקהילה כי חלק גדול ממחלות הכליה נמצאות בקהילה. החזון שלי הוא לקדם את המחלקה, תוך המשך הובלה באיכות הרפואית ובשירות למטופלים, הכנסת טכנולוגיות המתקדמות בעולם, וקידום האיכות האקדמית של הצוות בשישתוף פעולה עם מוסדות הרפואה באזור".

 

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר