-->
ישראל סביון ואיציק שמולי
ישראל סביון ואיציק שמולי

פדרציית ניו יורק תרמה מיליון דולר לבתי החולים בחיפה

השר לשעבר איציק שמולי, שמשמש מנכ"ל UJA פדרציית ניו יורק בישראל, הודיע לסגן ראש העיר ויו"ר ועדת הבריאות העירונית ישראל סביון על תרומה של כמיליון דולר לשלושת בתי החולים בעיר - הקריה הרפואית רמב"ם והמרכזים הרפואיים כרמל ובני ציון

פורסם בתאריך: 27.9.24 06:55

השר לשעבר איציק שמולי, אשר משמש מנכ"ל UJA פדרציית ניו יורק בישראל, הודיע אתמול (חמישי) לסגן ראש העיר ישראל סביון על תרומה של כמיליון דולר לשלושת בתי החולים בחיפה – הקריה הרפואית רמב"ם והמרכזים הרפואיים כרמל ובני ציון.

סביון, המשמש יו"ר ועדת הבריאות של עיריית חיפה, נפגש עם שמולי בתחילת השבוע. אחד מהנושאים המרכזיים שעלו בפגישה היה היערכותם ותפקודם של בתי החולים החיפאיים במצב החירום, וסביון הציג בפניו את האתגרים התפעוליים והכספיים העומדים בפניהם. אתמול בישר שמולי לסביון על תרומה של כמיליון דולר מ-UJA ניו יורק, שתופנה לשלושת בתי החולים ותאפשר להם לרכוש ציוד רפואי חיוני.

 

 

פדרציית ניו יורק היא הארגון הקהילתי-פילנתרופי הגדול בעולם, שמאז תחילת המלחמה גייס יותר מ-220 מיליון דולר כדי לתמוך בצרכי החירום בישראל.

סביון: "שמולי הוכיח פעם נוספת את אהבתו הגדולה לתושבי חיפה ולמערכת הבריאות בעיר. בעיצומה של מלחמה ובתקופה כה מאתגרת, עזרתו ותרומתו מהוות סיוע משמעותי וחשוב".

שמולי: ״אני מודה למנהלי בתי החולים ולצוותים שעושים עבודה מדהימה עבור תושבי חיפה, הקריות והסביבה. מתחילת המלחמה העמדנו בצפון ובדרום היקפי סיוע שלא נראו כמותם, ואנחנו לא עוצרים לרגע מתוך דאגה וסולידריות אמת עם אחינו ואחיותינו בישראל".

 

תגובות

תגובה אחת
תגובה אחת

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר