-->
רונן נודלמן ודודו כהן (צילום: דוברות כללית)
רונן נודלמן ודודו כהן (צילום: דוברות כללית)

חזון בריאותי משותף

בפגישת עבודה דנו מנהל מחוז חיפה והגליל המערבי בכללית רונן נודלמן וראש העיר טירת כרמל דודו כהן בהיערכות לשעת חירום ובהרחבת השירותים הרפואיים של כללית לתושבי העיר

פורסם בתאריך: 24.9.24 16:52

ראש העיר טירת כרמל דודו כהן נפגש עם מנהל מחוז חיפה והגליל המערבי בכללית רונן נודלמן לפגישת עבודה, שהתמקדה בהיערכות לשעת חירום ובהרחבת השירותים הרפואיים לתושבי העיר.

במפגש סיפר נודלמן לכהן על ההיערכות של כללית לשעת חירום בעיר ועל התקנת גנרטורים עם מיכלים בנפח של 1,000 ליטר במרפאות כללית, ועדכן כי מרפאת טירת כרמל מערב היא מרפאה אחודה, שבשעת חירום תעניק שירות לכל תושבי העיר ללא שיוך קופתי. מנהל המחוז גם סקר בפני ראש העיר את רשת המיונים הקהילתיים שפרושים ברחבי המחוז, שהקרוב שבהם הוא המרכז הרפואי לין בחיפה שפועל שבעה ימים בשבוע עד לשעה 23:00 בלילה ומעניק שירות רפואי מלא עם רופאים מומחים.

כהן אמר כי ברצונו להעמיק את שיתופי הפעולה עם כללית ואת מעורבותה בקהילה, בדגש על חינוך תזונתי, על טיפול בהשמנה בקרב ילדים ומבוגרים, על נזקי הסוכרת, על נזקי העישון לסוגיו השונים, על ליווי נשים בחופשת לידה ועוד. השניים דנו גם בהתפתחות השכונות החדשות של טירת כרמל, ובהתאם בהרחבת היצע שירותי הרפואה היועצת בעיר והקמת מרפאה נוספת של כללית בשכונת נוף ים ובהמשך גם בשכונת איילת הכרמל.

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר