-->
טקס השקה למרפאת כללית גבעת אלונים בקרית אתא (צילום: דוברות כללית)
טקס השקה למרפאת כללית גבעת אלונים בקרית אתא (צילום: דוברות כללית)

טקס השקה למרפאת כללית גבעת אלונים בקרית אתא

המרפאה החדשה, בניהולה של ד"ר סיגל רובין, משתרעת על פני 500 מ"ר ומציעה מגוון רחב של שירותים רפואיים תחת קורת גג אחת - שירותי רפואת משפחה, ילדים ונשים, ושירותי סיעוד מקיפים הכוללים בדיקות דם. במרפאה פועל גם בית מרקחת עם שלוש עמדות שירות וייעוץ רוקחי אישי

פורסם בתאריך: 23.9.24 11:53

בטקס חגיגי במעמד ראש העיר קרית אתא יעקב פרץ, הרב ראובן דיסקין, היזם יוסי לאטי, מנהל מחוז חיפה וגליל מערבי של כללית רונן נודלמן, חברי הנהלת המחוז והנהלת המנהלת, ואנשי צוות המרפאה נחנכה השבוע המרפאה החדשה של כללית בשכונת גבעת אלונים בקרית אתא.

המרפאה החדשה, בניהולה של ד"ר סיגל רובין, משתרעת על פני 500 מ"ר, מביאה בשורה לתושבי השכונה ומציעה מגוון רחב של שירותים רפואיים תחת קורת גג אחת – שירותי רפואת משפחה, ילדים ונשים, ושירותי סיעוד מקיפים הכוללים בדיקות דם. במרפאה פועל גם בית מרקחת עם שלוש עמדות שירות וייעוץ רוקחי אישי.

ד"ר רובין אמרה בטקס: "כרופאה צעירה התחלתי את דרכי בקרית אתא והתאהבתי בקריה הזו ובאנשים שגרים בה. מבחינתי, לחזור ולפתוח פה מרפאה זה חלום שהתגשם. אני גאה בצוות המצוין של המרפאה שלי – המנהלת האדמיניסטרטיבית טלי לוי ממן, האחות אנה ריבקין והרוקחת הדיל חמד. זכינו גם לצרף לצוות רופא ילדים אהוב – ד"ר מילאוי עזמי ורופא נשים – ד"ר נדב כהן. אני מזמינה את כולם לבוא אלינו בחולי ובבריאות".

 

 

פרץ בירך ואמר: "תודה למנהל המחוז על הקשב המלא לצרכים שלנו. עברנו הרבה משברים, ולעשייתה של כללית בתקופה הקורונה למשל אין אח ורע. כללית התארגנה מהר מאוד והשתלטה על מערך מורכב וקשה, ונתנה מענה לתושבים. גם בתקופה זו של הסלמה ביטחונית אנחנו יודעים שיש על מי לסמוך ושכללית תספק מענה מהיר, כפי שראינו בפתיחת המרפאה הזו. משיך לעסוק בפיתוח העיר וגם בפתיחת מרפאות חדשות".

נודלמן: "אני מודה לראש העיר שתמיד מסתכל קדימה וחושב ביחד איתנו על תוכניות לעתיד. הבטחתי לראש העיר כי ככל שהקריה תמשיך לגדול, כך כללית תפתח עוד מרפאות בשכונות החדשות. המרפאה החדשה, שעלות בנייתה היתה כחמישה מיליון שקל, היא למען התושבים. גייסנו צוות איכותי, הכנסנו שירותים נרחבים ובקרוב יחלו גם שירותי רפואה משלימה וסדנאות להורים צעירים".

המרפאה החדשה מצטרפת לארבע מרפאות כללית ותיקות בקרית אתא, למרכז בריאות הילד ולמרכז לרפואה יועצת, מסמנת צעד משמעותי בהרחבת שירותי הבריאות בקריה ומבטיחה נגישות גבוהה יותר לטיפול רפואי איכותי לתושבי גבעת אלונים והסביבה.

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר