-->
בית האבות נוף הגפן (צילום: בועז כהן)
בית האבות נוף הגפן (צילום: בועז כהן)

משרד הבריאות אסר על בית האבות נוף הגפן לקלוט מטופלים חדשים

בעקבות תלונות שהתקבלו במשרד הבריאות ובשל תנאים תברואתיים ירודים שהתגלו במהלך ביקורת שערך המשרד, רופאת מחוז חיפה הודיעה על איסור קליטת מטופלים חדשים בבית האבות נוף הגפן ברחוב הגפן

פורסם בתאריך: 16.9.24 16:04

רופאת מחוז חיפה במשרד הבריאות הודיעה על איסור קליטת מטופלים חדשים בבית האבות נוף הגפן ברחוב הגפן. ההודעה פורסמה בעקבות תלונות שהתקבלו במשרד הבריאות ובשל תנאים תברואתיים ירודים שהתגלו במקום במהלך ביקורת שערך המשרד.

נוף הגפן מרשת טנדר לאבינג קאר הוא בית אבות סיעודי מורכב, אשר נועד לקשישים סיעודיים וסיעודיים מורכבים ולמטופלי דיאליזה סיעודיים. לפי האתר של הרשת, "בלב המושבה הגרמנית, במבנה אבן השומר על חזות אחידה עם שאר המבנים באזור, נמצא נוף הגפן – בית אבות סיעודי מוביל בחיפה והאזור. בית אבות נוף הגפן הוא גם בית חולים גריאטרי לטיפול סיעודי מובחר, המטפל גם בסיעוד מורכב ובסיעודי דיאליזה. הבית משרת כבר שנים רבות את אוכלוסיית המפרץ – חיפה, טירה, נשר, הקריות ועוד – ומספק מקום מוגן, נעים ונוח למחייה להורים מזדקנים, בריאים ותשושים כאחד".

 

 

במשרד הבריאות אישרו את הפרטים ומסרו ל"כלבו – חיפה והקריות": "רופאת המחוז הורתה על איסור קבלת מטופלים חדשים למוסד, זאת בעקבות תלונות שהתקבלו על המוסד וכן ליקויים משמעותיים שעלו במסגרת הביקורות שביצע המשרד במקום, לרבות תנאים תברואתיים ירודים. משרד הבריאות עוקב אחר הנושא, כאשר ההחלטה האמורה תקפה עד להודעה חדשה, ובכפוף לתיקון הליקויים על ידי המוסד".

מבית האבות נוף הגפן לא נמסרה תגובה.

 

בית האבות נוף הגפן (צילום: בועז כהן)

בית האבות נוף הגפן (צילום: בועז כהן)

 

תגובות

3 תגובות
3 תגובות
  1. ככה הרסו את חיפה

    בניין נוראי שהרס בתוספת מכוערת את כל מראה הרחוב. הלוואי שאפשר היה להרוס את תוספת הבנייה מעל הבניין ההיסטורי

  2. מה עושה עירייה שפויה עם המקום

    להוריד את תוספת הבנייה המכוערת אימים מהבניין. לעשות על הגג שלו גינה ציבורית גדולה עם בתי קפה ואת הבניין להפוך לאכסניה לתיירות.
    ולשכוח שאי פעם היה שם בית אבות מחריד.

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר