-->
ד"ר חוסין דראושה והאחות סיון לבני עם המטופל אלכסנדר (צילום: דוברות כללית)
ד"ר חוסין דראושה והאחות סיון לבני עם המטופל אלכסנדר (צילום: דוברות כללית)

טיפול מהיר במיון הקהילתי בלין הציל חיי מטופל עם התקף אסתמה חמור

בשעות הבוקר המוקדמות של יום שגרתי לכאורה, הגיע אלכסנדר למיון הקהילתי במרכז רפואי לין, כשהוא נאבק על כל נשימה עקב התקף אסתמה חמור. הוא זכה לטיפול מציל חיים תודות לערנותו ולמקצועיותו של צוות המיון ופונה במצב יציב לבית החולים

פורסם בתאריך: 9.9.24 14:42

בשעות הבוקר המוקדמות של יום שגרתי לכאורה הגיע אלכסנדר למיון הקהילתי במרכז רפואי לין של כללית מחוז חיפה וגליל מערבי, כשהוא סובל מקשיי נשימה קשים. האחות רדמילה פומין זיהתה מיד את חומרת מצבו, ניטרה את הסימנים החיוניים שלו באופן רציף והזעיקה את הרופא שהיה במשמרת – ד"ר אורי כהן, מומחה ברפואה פנימית – לחדר הטיפולים.

האירוע דווח מיד למנהל המחלקה ד"ר חוסין דראושה ולאחות האחראית סיון לבני, וביחד פעלו כולם במהירות וביצעו באלכסנדר טיפול ראשוני, שכלל מתן אינהלציות, פתיחת וריד לצורך מתן טיפול תואם, מתן סטרואידים וחיבור לחמצן.

 

 

במקביל הוזעק אמבולנס להמשך טיפול בבית החולים, אך עוד לפני הגעתו חלה הידרדרות במצבו של אלכסנדר והוא נכנס למצוקה נשימתית קשה. כאשר החמצן בדמו הגיע לרמה קריטית הוא הועבר לחדר הטיפולים, שם ביצעו בו ד"ר דראושה והאחות לבני הנשמה מוצלחת והכניסו לו צינור הנשמה תוך קני (טובוס), והוא הונשם והתייצב.

תודות למקצועיות של הצוות ולערנותן של האחיות, שנשארו לצד המטופל לאורך כל האירוע, ניצלו חייו של אלכסנדר. לאחר ייצוב מצבו, הוא הועבר על ידי צוות של מד"א להמשך טיפול בבית החולים. כעבור מספר ימים הוא הגיע בליווי אשתו לומר תודה לצוות שטיפל בו.

 

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר