צוות מכון הפיזיותרפיה במהלך טיפול (צילום: ירון חזן, דוברות המרכז הרפואי כרמל)
צוות מכון הפיזיותרפיה במהלך טיפול (צילום: ירון חזן, דוברות המרכז הרפואי כרמל)

יום הפיזיותרפיה העולמי צוין בכרמל

צוות הפיזיותרפיה של המרכז הרפואי כרמל ציין את יום הפיזיותרפיה העולמי, כאשר הנושא שנבחר השנה הוא כאבי גב תחתון. מנהלת הצוות הילה אשכולי יזרעאל: "אנחנו רואים חשיבות גבוהה במתן שירות ומענה מקצועיים, זמינים, איכותיים ונגישים לכל המאושפזים, לבני משפחותיהם ולמלווים מטעמם"

פורסם בתאריך: 8.9.24 11:40

יום הפיזיותרפיה העולמי מצוין היום (ראשון) ברחבי העולם, ובצוות הפיזיותרפיה של המרכז הרפואי כרמל בניהולה של הילה אשכולי יזרעאל נערכו לנושא שנבחר השנה – כאבי גב תחתון.

שירות הפיזיותרפיה של כרמל ניתן בכל מחלקות בית החולים – מהפגייה, דרך המחלקות הכירורגיות והפנימיות ועד למחלקה הגריאטרית – ובמרפאות האמבולטוריות. בכרמל 21 פיזיותרפיסטים מוסמכים שמטפלים במאושפזים, נותן שירות לעובדי בית החולים ומשתתפים בוועדות השונות, ובהן ארגונומיה, חוסן, בריאות העובד איכות ובטיחות.

"אנחנו רואים חשיבות גבוהה במתן שירות ומענה מקצועיים, זמינים, איכותיים ונגישים לכל מאושפזי בית החולים, לבני משפחותיהם ולמלווים מטעמם", אומרת אשכולי יזרעאל, "העבודה מתבצעת בצוות רב מקצועי במטרה למקסם ולייעל את הטיפול, לאפשר למטופלים להתחיל להשתקם כבר מיום האשפוז הראשון, למנוע סיבוכי אשפוז וירידה תפקודית בקרב המטופלים, ולקבל החלטות משותפות לגבי תוכנית המשך הטיפול לאחר שחרורם". לדבריה, קיים קשר הדוק בין הפיזיותרפיסטים בכרמל לקהילה, ונעשית העברת מידע סדורה על מטופלים שזקוקים להמשך טיפול פיזיותרפיה במטרה לשמור על רצף טיפולי.

 

צוות מכון הפיזיותרפיה (צילום: ירון חזן, דוברות המרכז הרפואי כרמל)

צוות מכון הפיזיותרפיה (צילום: ירון חזן, דוברות המרכז הרפואי כרמל)

 

 

מכרמל נמסר כי צוות הפיזיותרפיה ממשיך ללמוד ולהתעדכן על ידי יציאה ללימודים לתארים מתקדמים וקיום הכשרות חיצוניות וקורסים פנימיים. השנה ייפתח קורס משותף לפיזיותרפיסטים בכרמל ובשירותי בריאות כללית במחוז חיפה וגליל מערבי בתחום הטיפולים הנשימתיים. מטרתו של הקורס היא להעמיק את שיתופי הפעולה ולהגדיל את מאגר הידע בתחום.

אשכולי יזרעאל מציינת עוד כי הפיזיותרפיסטים של כרמל מובילים פרויקטים כמו מרפאה מרחבית אורתופדית, הדרכה טלפונית של מטופלים ששוחררו ממיון לביתם לאחר שברים והפניה ליחידה להמשך טיפול, שימוש באפליקציית WIZECARE במטרה לעודד מטופלים לתרגול עצמאי עם תוכנית מותאמת, הדרכות פרטניות וקבוצתיות בנושא הארגונומיה בעבודה וחשיבותה של הפעילות הגופנית, והדרכה מרחוק להורים שילדיהם השתחררו מהפגייה.

"נמשיך לעבוד ביחד כצוות וכמשפחה מתוך ערכים של רעות, חתירה למצוינות והמשך עשייה מגוונת ומשמעותית", מסכמת אשכולי יזרעאל, "והכל במטרה לתת את השירות והטיפול המיטבי לכל מטופל ולכל אדם".

 

הילה אשכולי יזרעאל (צילום: ירון חזן, דוברות המרכז הרפואי כרמל)

הילה אשכולי יזרעאל (צילום: ירון חזן, דוברות המרכז הרפואי כרמל)

 

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר