במרכז הרפואי כרמל מתייחדים עם זכרם של ששת החטופים שנרצחו (צילום: אלי דדון)
במרכז הרפואי כרמל מתייחדים עם זכרם של ששת החטופים שנרצחו (צילום: אלי דדון)

בכרמל עצרו את העבודה ועמדו דקת דומיה לזכר החטופים שנרצחו

עשרות רבות של מנהלי מחלקות, רופאים בכירים, אחיות ועובדים מכל הסקטורים במרכז הרפואי כרמל קיימו בלובי של בית החולים עצרת זיכרון והתייחדו עם זכרם של ששת החטופים שנרצחו על ידי ארגון הטרור חמאס בעזה

פורסם בתאריך: 2.9.24 12:49

במרכז הרפואי כרמל עובדים היום (שני) במתכונת מצומצמת בשל הוראת ההסתדרות הרפואית, ועובדי בית החולים הפסיקו הבוקר את עבודתם כדי להתייחד עם זכרם של ששת החטופים שנרצחו על ידי ארגון הטרור חמאס בעזה.

עשרות רבות של מנהלי מחלקות, רופאים בכירים, אחיות ועובדים מכל הסקטורים קיימו בלובי של בית החולים עצרת זיכרון ועמדו דקת דומיה.

סגן מנהל כרמל ד"ר ערן שגב אמר: "כולנו חווים ימים קשים של חוסר ודאות וכאב עמוק. התכנסנו כדי להתייחד עם זכר החטופים ולהביע זעזוע עמוק מרצח השבויים הנורא. ביום נורא שכזה, הלב של כולנו נשבר ואנחנו עומדים לצד המשפחות בכאב ובצער עמוקים המשותפים לכולנו. כצוותי רפואה האמונים על שמירת חיי אדם נאחל לכולנו ימים שקטים ולהחזרת כל חטופינו במהרה".

 

 

יו"ר ועד הרופאים ומנהל המערך הכירורגי ד"ר אריה ביטרמן אמר: "הכאב של כולנו הוא קשה מנשוא, וכך גם התסכול. שישה חטופים שהיו בחיים עד לפני רגע נרצחו בדם קר, שישה חטופים שיכולנו להחזיר אותם הביתה. אנחנו מזדהים עם כאב המשפחות, מתייחדים עם זכר החטופים ומקווים לשובם של כל החטופים הביתה במהרה. אנו מבטיחים לנצור את זכרם של הנרצחים בלבנו לעד".

את העצרת סיימה נציגת ועד עובדי בית החולים אפרת לצטר פלדמן שאמרה: "החטופים הם בניה ובנותיה היקרים של מדינתנו, והמדינה חייבת לעשות הכל כדי להביא אותם הביתה במהרה. לא נשקוט ולא ננוח עד שכל אחד מהם יחזור הביתה לחיק משפחתו. אנו מאמינים בכוחה של האחדות ומקווים שנצליח ביחד להביא את יקרינו בשלום הביתה".

 

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר