המרפאה החדשה נווה עתלית (צילום: דוברות כללית)
המרפאה החדשה נווה עתלית (צילום: דוברות כללית)

טקס השקה למרפאת כללית נווה עתלית

בטקס חגיגי במעמד ראש מועצת חוף הכרמל איזק אסיף, הרב הלל אבייב שהגיע בשליחות הרב הראשי של עתלית הרב שמעון אלמליח, היזם דוד כרפיס, הנהלת המחוז בניהולו של רונן נודלמן, הנהלת המנהלת וצוות המרפאה, נחנכה השבוע פתיחתה של המרפאה החדשה של כללית בעתלית

פורסם בתאריך: 20.8.24 18:19

בטקס חגיגי במעמד ראש מועצת חוף הכרמל איזק אסיף, הרב הלל אבייב שהגיע בשליחות הרב הראשי של עתלית הרב שמעון אלמליח, היזם דוד כרפיס, הנהלת המחוז בניהולו של רונן נודלמן, הנהלת המנהלת וצוות המרפאה, נחנכה השבוע פתיחתה של המרפאה החדשה של כללית בעתלית.

מרפאת נווה עתלית מתפרשת על שטח של כ-200 מ"ר ומעניקה מגוון שירותים למטופלי כללית תחת קורת גג אחת, ובהם שירותי רפואת משפחה וילדים, שירותי אחיות ובית מרקחת חדיש. בכך מבטיחה כללית שירות של שישה ימים בשבוע מבוקר עד ערב לתושבי עתלית.

ד"ר סוניה כרכבי, מנהלת מינהלת כרמל במחוז: "המרפאה אמנם חדשה, אך הערך המוסף והמשמעותי הוא האנשים שמאיישים אותה. זו מרפאה שנייה בעתלית, והיא מצטרפת לצוות מרפאת עתלית הוותיקה שמעניק שירות מסור לתושבים שנים רבות ומלווה את הצוות החדש. אני מאחלת לצוות היקר הצלחה גדולה במתן השירות ובשמירה על בריאות התושבים".

אסיף בירך ואמר: "אני רוצה להודות לכל מי שלקח חלק בהקמת המרפאה. כללית תמיד בחזית, ראינו זאת גם בקורונה, הנהלה שיוזמת וצוותים שתמיד פתוחים לשיתופי פעולה. אני רוצה להודות לכם על העשייה, בוודאי בימים קשים אלו. תודה ליזם דוד כרפיס, כך נראית אחדות. כאשר כולם נרתמים לטובת הקהילה, אלו הן תוצאות העשייה שלנו. זה מה שמחזק את עם ישראל".

 

 

ד"ר אורי ניצן, מנהל המרפאה בירך בשם צוות המרפאה: "תודה רבה שהגעתם לפתיחת המרפאה. זה רגע מרגש עבורי כרופא וכחלק מצוות קטן ומסור שהולך לעבוד כאן. המרפאה הזו היא לא רק עבודה עבורנו אלא סוג של שליחות, מקום שבו אנו יכולים לתת לכם את הטיפול הרפואי הטוב ביותר. זוהי תזכורת למחויבות שלנו לבריאות ולרווחה של כל תושבי האזור. אני רוצה להודות לצוות המסור שיעבוד איתי – דורית סוסי, מובילת משרד המרפאה, צוות האחיות שרון בוים שרה הבר, הרוקחת מנסור נארימן, ד"ר איילת שדה וראידה מאיירי מצוות המשק. תודה לכולם על העבודה הקשה, על ההשקעה ועל זה שאתם שותפים במסע הזה. בלעדיכם זה לא היה מתאפשר".

בדברי הסיכום אמר מנהל מחוז חיפה וגליל מערבי בכללית רונן נודלמן: "אני רוצה להודות לכולם על הזכות לעמוד במעמד המרגש הזה. בימים מאתגרים אלו, לצד ההיערכות לשעת חירום, חשוב לנו להמשיך להתפתח ולהנגיש את שירותי הבריאות למטופלי כללית בכל שכונה. אני רוצה לומר תודה לדוד כרפיס שחזונו ואמונתו היו המנוע מאחורי פרויקט זה. למרות האתגרים הרבים, התוצאה המוצלחת מדברת בעד עצמה. שיתוף הפעולה ההדוק עם ראש המועצה סייע להתגבר על כלל המכשולים שניצבו בדרכנו. אני מודה לו ולמועצה על תמיכתם המלאה. המרפאה החדשה והמרפאה הוותיקה מספקות כיסוי רפואי מקיף לאורך כל השבוע. אנו מציעים מגוון של שירותים, כולל רפואת משפחה, ילדים, נשים, בית מרקחת ושירותי סיעוד, עם ציוד ומחשוב מתקדמים ביותר".

 

טקס גזירת הסרט של המרפאה החדשה נווה עתלית (צילום: דוברות כללית)

טקס גזירת הסרט של המרפאה החדשה נווה עתלית (צילום: דוברות כללית)

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר