מחוז חיפה וגליל מערבי - מצטיין כללית לשנת 2023 (צילום: דוברות כללית)
מחוז חיפה וגליל מערבי - מצטיין כללית לשנת 2023 (צילום: דוברות כללית)

מחוז חיפה וגליל מערבי בכללית נבחר למחוז מצטיין

בתום סיור בנהריה הכריז מנכ"ל כללית אלי כהן על מחוז חיפה וגליל מערבי כמחוז המצטיין של כללית לשנת 2023. הישג זה משקף את המצוינות הרפואית והשירותית של המחוז בשנה החולפת

פורסם בתאריך: 13.8.24 15:56

מנכ"ל כללית אלי כהן, סמנכ"לית הקהילה מירב גוט וחברי מטה הכללית ערכו השבוע סיור בנהריה, ובסיומו הכריז כהן על מחוז חיפה וגליל מערבי – המחוז הגדול ביותר מבין מחוזות כללית – כמחוז המצטיין של כללית לשנת 2023. הישג זה משקף את המצוינות הרפואית והשירותית של המחוז בשנה החולפת.

הסיור התקיים בהובלתם של מנהל המחוז רונן נודלמן ומנהלת מרפאות כללית בגליל המערבי ד"ר ליעד ורדי, ובליווי של מנהל המרכז הרפואי כרמל ד"ר אבי גולדברג וחברי הנהלת המחוז. בסיור ביקש כהן לחזק את ידי הצוותים הרפואיים על עשייתם הרבה ולעמוד על ההיערכות שתבטיח את המשך רציפות השירותים הרפואיים במקרה של הסלמה.

במהלך הביקור נפגשו המשתתפים עם הצוותים במרפאות ושוחחו עם מטופלים. בסיכום הסיור שיבח כהן את הצוותים על מסירותם ועל עבודתם המאומצת לטובת בריאות התושבים, במיוחד בתקופה מאתגרת זו, ואמר: "תסתכלו סביבכם, כל אחד מאנשי הצוות ערוך ומוכן ונמצא כאן יום יום, חדור תחושת שליחות. כולכם עובדים ביחד, כתף אל כתף, כדי להעניק טיפול רפואי מיטבי למטופלים שלנו גם בימים מתוחים. אתם הפנים היפות של כללית".

 

 

במעמד הנהלת הכללית והנהלת המחוז הכתיר כהן את מחוז חיפה וגליל מערבי של כללית כמחוז מצטיין לשנת 2023 בזכות הישגיו המרשימים בשנה החולפת, ובהם מדדי האיכות הרפואית הגבוהים ביותר בארץ, המקום הראשון בשביעות רצון המטופלים וייעול משמעותי של תהליכי עבודה ושירות.

נודלמן מסר: "ההישג הזה הוא תוצאה של עבודה קשה ומסורה של כל עובדי המחוז. ההצטיינות וקבלת התעודה כאן, בגליל המערבי, מקבלת משנה תוקף לנוכח האתגרים הייחודיים שעמדנו בפניהם השנה, ובמיוחד בתקופה האחרונה של מלחמה ומתיחות ביטחונית. הצוותים שלנו הוכיחו יכולת מרשימה להמשיך ולספק שירותי בריאות ברמה הגבוהה ביותר, תוך התמודדות עם מצבי חירום ודאגה לביטחון המטופלים והצוות כאחד. אנו גאים מאוד בהכרה זו ורואים בה אות כבוד ומחויבות להמשיך ולהתפתח".

 

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר