ד"ר מאשה גרנות, רויטל, מיכאל קומטיאני והאחות רינה חנן (צילום: דוברות כללית)
ד"ר מאשה גרנות, רויטל, מיכאל קומטיאני והאחות רינה חנן (צילום: דוברות כללית)

מומחית ברפואת משפחה ומאמן חוסן הצטרפו למרפאת כללית בטכניון

ד"ר מאשה גרנות, מומחית ברפואת משפחה, ומיכאל קומטיאני, מאמן חוסן, הצטרפו למרפאת כללית בטכניון. ד"ר גרנות: "הקשר הבין אישי עם המטופלים מעניק לי תחושת סיפוק". קומטיאני: "המטופלים צמאים לידע ולהדרכה ספציפיים בתחום"

פורסם בתאריך: 5.8.24 09:34

מומחית ברפואת משפחה ומאמן חוסן הצטרפו למרפאה של כללית בטכניון. ד"ר מאשה גרנות היא מומחית ברפואת משפחה, מתגוררת בחיפה, בוגרת תואר ראשון בביולוגיה מאוניברסיטת תל אביב ותואר דוקטור לרפואה M.D מאוניברסיטת בר אילן. את הסטאז' היא ביצעה במרכז הרפואי כרמל, ואת התמחות ברפואת משפחה במחלקה לרפואת משפחה במחוז חיפה וגליל מערבי של כללית. היא החלה את דרכה בכללית במרפאת יוליוסבורגר, משם עברה למרפאת בנימין בראון, וכעת היא חלק מצוות המרפאה בטכניון.

"אני שמחה להצטרף למרפאת הטכניון", אמרה ד"ר גרנות, "אני נהנית לקום בבוקר לעבודה, זה מה שמניע אותי לעשייה בכל יום מחדש. הקשר הבין אישי עם המטופלים והמפגש עם אנשים חדשים מעניקים לי תחושת סיפוק ומפרים אותי. העבודה כרופאת משפחה מאפשרת לי הזדמנות לבוא לידי ביטוי, הן מהצד ההומני והן מהפן המקצועי. זהו דבר שאיני מתפשרת עליו. אני בטוחה שביחד עם הצוות המסור והמקצועי נמשיך להוביל ולקדם את המרפאה ולתת שירות רפואי מיטבי למטופלי כללית בטכניון".

 

 

מאמן החוסן שהצטרף למרפאה הוא מיכאל קומטיאני. אימוני חוסן הם שירות חדש שניתן למטופלים המתמודדים עם מצוקה רגשית במטרה לתת מענה נקודתי תוך שאיפה לשיפור איכות החיים. קומטיאני הוא בוגר תואר ראשון בפסיכולוגיה שמעניק אימוני חוסן בכמה מרפאות במחוז חיפה וגליל מערבי של כללית, וכעת גם במרפאה בטכניון.

"אני מרגיש זכות גדולה לקחת חלק בתוכנית משמעותית כל כך של כללית, שמעניקה מענה זמין להרבה מאוד אנשים שמתמודדים עם מצוקה רגשית", אומר קומטיאני, "פגשתי עד היום מטופלים שצמאים לידע ולהדרכה ספציפיים בתחום. חלקם מצויים בסערת רגשות או בתחושות בלבול, והמטרה שלנו היא לנסות ולסייע להם לתפקד בצורה טובה יותר ביום יום. עצם המיקוד ותחימת מקור הבעיה הרגשית מצליחים ברוב המקרים לעשות עבורם את ההבדל. אימוני החוסן גם מספקים להם כלים מעשיים שנועדו לשפר עבורם את איכות החיים ולתת מענה למצוקות שהם חשים באופן מידי. אני רואה מהצד עד כמה האימון הרגשי מיטיב עמם, וזה ממלא אותי בסיפוק גדול".

 

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר