הבשורה על מיקומה של כללית במקום השני במדד מותגי הבריאות בסקר מדד המותגים השנתי של "גלובס" לשנת 2024 התקבלה בהתרגשות ובגאווה במחוז חיפה וגליל מערבי – המחוז הגדול ביותר של כללית.
מנהל המחוז רונן נודלמן אמר: "במחוז חיפה והגליל המערבי אנחנו חווים את העוצמה הזו מדי יום. אנו מתמקדים בפיתוח שירותים חדשניים, בהנגשת טכנולוגיות מתקדמות למטופלינו וביצירת שיתופי פעולה פוריים עם הקהילה".
נודלמן הדגיש את הגישה האישית של כללית: "אנחנו מבינים שהמטופלים שלנו אינם רק מספרים אלא אנשים עם צרכים ייחודיים. לכן אנו משקיעים מאמצים רבים במתן שירות אישי ומותאם לכל אחד ואחת. ההכרה במדד המותגים אינה רק אות כבוד אלא גם דחיפה משמעותית קדימה. היא מאשרת שאנחנו בכיוון הנכון ומחזקת את מחויבותנו להמשיך להוביל את שירותי הבריאות בישראל".
סקר המותגים של "גלובס" מתקיים אחת לשנה. המדד מבוסס על סקר רחב היקף בקרב 3,500 נסקרים בני 18 ומעלה המהווים מדגם מייצג של האוכלוסייה בישראל, וכולל את החברה החרדית ואת החברה הערבית.
תגובות