שמעון רימר ואנשי צוות מרפאת רסקו שטיפלו בו (צילום: דוברות כללית)
שמעון רימר ואנשי צוות מרפאת רסקו שטיפלו בו (צילום: דוברות כללית)

דרמה במרפאת כללית רסקו: צוות רפואי מציל חיים ברגע האמת

שמעון רימר, בן 51, הגיע למרפאת רסקו בקרית ים כשהוא סובל מכאבים חזקים בחזה ומקוצר נשימה. צוות המרפאה הפנה אותו לבדיקת א.ק.ג דחופה, ביצעו סדרת פעולות דחופות שהביאו להקלה בתסמינים, ורימר פונה במהירות למרכז הרפואי כרמל, שם עבר צנתור חירום

פורסם בתאריך: 23.7.24 11:35

מה שהחל כיום שגרתי במרפאת כללית רסקו בקרית ים של מחוז חיפה וגליל מערבי הפך במהירות לדרמה רפואית מרגשת שהסתיימה בהצלת חיים מרשימה.

שמעון רימר, בן 51, הגיע למרפאה כשהוא סובל מכאבים חזקים בחזה ומקוצר נשימה – סימנים מדאיגים שדרשו תשומת לב מידית. ד"ר סוריא חוג'יראת, רופאת משפחה במרפאה שקיבלה את רימר, זיהתה מיד את חומרת המצב והפנתה אותו לבדיקת א.ק.ג דחופה. צוות האחיות המסור יעל בייליס, סבינה באלין ומנהלת האחיות במרפאה אילנה פרבר פעל במהירות וביעילות. הן ביצעו את הבדיקה ועדכנו את הרופאים.

ד"ר מוסטפא אבו רומי, רופא משפחה נוסף במרפאה, וד"ר חוג'יראת זיהו שינויים מדאיגים בתרשים הא.ק.ג והחלו בסדרת פעולות רפואיות דחופות שהביאו להקלה בתסמינים – רימר חובר לחמצן, נפתח לו וריד, והוא קיבל אספירין ותרופות נוספות. ניידת טיפול נמרץ הוזעקה למקום, ורימר פונה במהירות למרכז הרפואי כרמל מקבוצת כללית, שם עבר צנתור חירום והושתלו לו שני סטנטים.

 

 

לאחר שהחלים שב רימר למרפאה עם בני משפחתו כדי להודות לצוות שהציל את חייו. "אתם אלופים", הוא אמר לאנשי הצוות, "האחיות והרופאים טיפלו בי ברוגע ובמקצועיות, והשרו עליי תחושת ביטחון ברגעים הקריטיים ביותר. ללא העזרה המהירה והמקצועית של צוות מרפאת רסקו, חיי לא היו ניצלים. עכשיו החלטתי לעבור למרפאת רסקו ולהיות מטופל אצלכם. לעד אזכור אתכם ואמליץ לחבריי ולבני משפחתי המורחבת להצטרף לכללית כי זה מפעל הפיס בחיים".

מנהלת מרפאת רסקו ד"ר רינת שקד סיכמה: "מקרה זה מהווה תזכורת לחשיבות של מערכת בריאות איכותית ונגישה, ולגבורה היומיומית של אנשי הרפואה המצילים חיים בכל יום. בנוסף, מדגיש את החשיבות הקריטית של טיפול מהיר ומקצועי במקרי חירום רפואיים. אני רוצה לשבח את המסירות והמקצועיות של צוות המרפאה שלנו, שפעולתם המהירה והנחושה הצילה חיים".

 

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר