ד"ר איתן מנגובי (צילום: אלי דדון)
ד"ר איתן מנגובי (צילום: אלי דדון)

מנהל חדש למערך ההרדמה בכרמל: ד"ר איתן מנגובי

"אני מאמין בקידום החינוך והמחקר הרפואי במערך, כמו גם בהובלה ביחד עם מערך החדשנות של חדרי הניתוח לחשיבה פורצת גבולות, תוך שילוב טכניקות חדשות בעולם ההרדמה". ד"ר איתן מנגובי נכנס לתפקידו כמנהל מערך ההרדמה, טיפול נמרץ וכאב במרכז הרפואי כרמל, ויש לו תוכניות לעתיד

פורסם בתאריך: 21.7.24 10:35

ד"ר איתן מנגובי נכנס לתפקידו החדש כמנהל מערך ההרדמה, טיפול נמרץ וכאב במרכז הרפואי כרמל מקבוצת כללית. ד"ר מנגובי, 43, נשוי + 3, מחליף בתפקידו את ד"ר זאב גולדיק שפרש לגמלאות. במסגרת תפקידו אחראי ד"ר מנגובי על כל מערך ההרדמה שהוא אחד מהמערכים המרכזיים והגדולים ביותר בבית החולים, ובו צוות רחב של 53 מרדימים מומחים שפועלים בחדרי הניתוח, ביחידה לטיפול נמרץ ובמרפאות הכאב בקהילה.

"עולם ההרדמה צועד לכיוון של הרדמה מותאמת אישית בשילוב של טכניקות הרדמה אזורית וניטור פיזיולוגי מתקדם", אומר ד"ר מנגובי, "אני מביא איתי לתפקיד ניסיון מבית חולים שלישוני וראייה כלל עולמית של מערכות בריאות. אני מאמין בקידום החינוך והמחקר הרפואי במערך, כמו גם בהובלה ביחד עם מערך החדשנות של חדרי הניתוח לחשיבה פורצת גבולות, תוך שילוב טכניקות חדשות בעולם ההרדמה".

 

 

ד"ר מנגובי סיים את לימודי הרפואה שלו בטכניון בחיפה בשנת 2012, השתלם בכרמל, ועשה התמחות בהרדמה במרכז הרפואי בלינסון. הוא בעל תואר שני במינהל מערכות בריאות מאוניברסיטת בר אילן ואת הההתמחות בתחום הרדמה לניתוחי לב, נוירוכירורגיה וטראומה הוא ביצע בטורונטו, קנדה. בעשר השנים האחרונות שימש ד"ר מנגובי רופא בכיר במערך ההרדמה בבלינסון ואחראי על תחום צנתורי הלב וצנתורי המוח. ברזומה שלו פרסומים מקצועיים ומחקרים בנושא ההרדמה בספרות הרפואית.

ד"ר מנגובי מספר שהוא בחר להתמחות כמרדים כי להרדמה יש אימפקט מידי על החולים ויכולת להשפיע במצבים קריטיים: "למרדים יש תפקיד חשוב בניהול נכון של המטופל בחדר הניתוח, והוא גורם משרה רוגע. המטרה שלי היא לשמר את המצוינות שבבסיס המחלקה, תוך הובלת הובלה לחשיבה חדשנית פורצת גבולות. אני מאמין בשיפור חוויית המטופל מרגע קבלתו בבית החולים, תוך הפגת חשש לפני הניתוח וטיפול בכאב לאחר הניתוח, ועד לשחרורו. למחלקה בכרמל יש היסטוריה של מצוינות קלינית ומצוינות בהוראה, וביחד עם צוות המחלקה המצוין נמשיך ונמשוך את המחלקה קדימה".

 

המרכז הרפואי כרמל (צילום: דוברות כרמל)

המרכז הרפואי כרמל (צילום: דוברות כרמל)

 

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר