רינת בוחניק (צילום: דוברות כללית)
רינת בוחניק (צילום: דוברות כללית)

רינת בוחניק מונתה למנהלת הסיעוד החדשה במחוז חיפה וגליל מערבי

רינת בוחניק מספרת שהיא בחרה במקצוע הסיעוד מתוך תחושת שליחות עמוקה: "להיות אחות בכללית זו דרך חיים המשלבת את המחויבות שלנו לטפל, לתמוך ולעזור, ביחד עם חתירה ללמידה ולקידום טיפולים חדשניים. אני מאמינה ששיתוף פעולה בקידום בריאות המטופל יוביל להצלחה"

פורסם בתאריך: 15.7.24 15:05

מינוי חדש בכללית מחוז חיפה וגליל מערבי: רינת בוחניק מונתה למנהלת הסיעוד (אחיות) החדשה. בוחניק, תושבת חדרה, תעמוד בראש סקטור האחיות של המחוז הגדול ביותר בכללית ותהיה אמונה על כ-740 אחים ואחיות במרפאות הראשוניות, היועצות והכפריות, במרכזים הרפואיים, במרכזי בריאות הילד, במרכזי בריאות האשה ובתחנות טיפת החלב.

בוחניק היא בוגרת לימודי סיעוד של המרכז הרפואי שיבא, תל השומר, בעלת תואר ראשון בכלכלה ותואר שני בסיעוד באוניברסיטת חיפה. לדבריה, היא בחרה במקצוע הסיעוד מתוך תחושת שליחות עמוקה: "להיות אחות בכללית זו דרך חיים המשלבת את המחויבות שלנו לטפל, לתמוך ולעזור, ביחד עם חתירה ללמידה ולקידום טיפולים חדשניים. אני מאמינה ששיתוף פעולה בקידום בריאות המטופל, תוך שימת הצוותים במוקד העשייה המקצועית, הם אלו שיובילו להצלחה".

את דרכה המקצועית החלה בוחניק כמיילדת במרכז הרפואי הלל יפה בחדרה, ולאחר מכן היא עברה לקהילה בכללית וביצעה שורה של תפקידים, החל מאחות במרפאת כללית בחדרה ועד למנהלת אחיות של מרכז לבריאות האשה – תפקיד שאחריו היא מונתה למנהלת האחיות של מינהלת רנ"ר במחוז מרכז של כללית. בתפקידה האחרון היא היתה מנהלת האחיות של מינהלת שומרון במחוז שרון שומרון בכללית. נוסף על כך היא פעלה והשתתפה בפורומים ופרויקטים מגוונים וייצגה את כללית בוועדת שנת האחות הארצית.

 

 

בוחניק רואה בתפקידה החדש הזדמנות משמעותית להשפיע על מניעת מחלות ועל קידום בריאות באוכלוסיות מגוונות: "לכל אנשי הצוות במרפאה יש מטרה משותפת, והיא שמירה על בריאות ורווחת המטופלים. אני מאמינה כי נעשה זאת באמצעות מתן טיפול איכותי, חומל ומקצועי לכל מטופל לאורך חייו", על האחים והאחיות היא אומרת: "אני שואפת לשים את אותם במוקד העשייה המקצועית ולעודד למידה מתמדת של ידע חדש".

מנהל מחוז חיפה וגליל מערבי של כללית רונן נודלמן, בירך את בוחניק על מינויה ואמר: "אני מאחל לרינת הצלחה רבה בתפקידה החדש והמאתגר. רינת היא בעלת ניסיון רב במקצוע הסיעוד, הן קלינית והן כמנהלת, ואני בטוח שהיא תמשיך להוביל את הצוותים להצלחה רבה בשמירה על בריאות המטופלים לצד הצלחתה לייצר סביבת עבודה תומכת וחיובית עבור האחים והאחיות במרפאות, במרכזים הרפואיים וביחידות השונות".

 

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר