מומחה ברפואת הפה, ד"ר סמיר ברהום | צילום: ג'וזף נויסרי
מומחה ברפואת הפה, ד"ר סמיר ברהום | צילום: ג'וזף נויסרי

ד"ר סמיר ברהום, מומחה ברפואת הפה: כל טיפולי השיניים והרבה-הרבה יותר

את ד"ר סמיר ברהום, מנהל מרפאת כללית סמייל במגדל ארמון בחיפה, מומחה ברפואת הפה, תוכלו לפגוש מעתה גם במרפאת המומחים הפרטית שפתח בקריית טבעון. במרפאתו מבוצעים כל הטיפולים, גם המורכבים ביותר, מתחום רפואת השיניים ורפואת הפה. מבוטחי כללית, בני 72 ומעלה, יכולים לקבל את הטיפול במימון הקופה תמורת השתתפות זעומה, ובקרוב יתקבלו גם ילדים באותם התנאים

פורסם בתאריך: 10.7.24 00:48

ד"ר סמיר ברהום הוא דמות מאוד מוכרת בקרב המטופלים במרפאת השיניים של כללית סמייל במגדל ארמון בחיפה, שם הוא עובד זה כ-15 שנה. ד"ר ברהום, מנהל המרפאה, ידוע בעיקר בזכות מומחיותו בתחום רפואת הפה ובזכות הטיפולים הייחודיים שהוא מעניק לחולים הסובלים ממחלות סיסטמיות שונות, שההתייחסות הטיפולית אליהם חייבת להיות שונה. החדשות הטובות הן שעכשיו אפשר גם לפגוש בו במרפאת הבוטיק הפרטית שפתח לאחרונה בקריית טבעון.

ד"ר ברהום, בן 45, תושב שפרעם, נשוי ואב לשלושה ילדים, סיים את לימודי רפואת השיניים במיינץ, גרמניה. כששב ארצה, עבר בהצלחה את המבחנים הממשלתיים והחל לעבוד בכללית סמייל במגדל ארמון ברחוב הנביאים. במקביל, לעבודתו זו, ובמשך חמש שנים עשה התמחות ברפואת הפה במרכז הרפואי לגליל בנהריה. בתום ההתמחות, ובד בבד עם עבודתו כרופא בכיר במרכז הרפואי בנהריה, הוא מונה למנהל מרפאת כללית סמייל בקריית שמונה. בתום שנתיים של עבודה בקריית שמונה, הוא מונה למנהל כללית סמייל במגדל ארמון, תפקיד אותו הוא ממלא עד היום.

מומחה ברפואת הפה, ד"ר סמיר ברהום | צילום: ג'וזף נויסרי

מומחה ברפואת הפה, ד"ר סמיר ברהום | צילום: ג'וזף נויסרי

בין לבין, ובמשך שנתיים, עבד ד"ר ברהום גם במרכז הרפואי כרמל מקבוצת כללית, שם טיפל במטופלים מורכבים, החולים במחלות רקע קשות (חולי לב, חולים אונקולוגיים, חולי סוכרת ועוד), שהגיעו עד אליו מכל קצות הארץ, מדרום ועד צפון, כדי לעבור את הטיפולים בהרדמה כללית.

ד"ר ברהום, תוכל להסביר מעט על תחום רפואת הפה?

"רפואת הפה היא ה'גשר' בין רפואת שיניים לרפואה כללית והיא מצריכה ידע נרחב כמעט בכל תחומי הרפואה. במהלך ההתמחות ברפואת הפה, המתמחים נחשפים בצורה מאוד אינטנסיבית למחלות שונות, מאחר שאחד מתפקידיו של מומחה ברפואת הפה הוא לטפל בחולים עם מחלות רקע סיסטמיות, שרופאי שיניים, בדרך כלל, נמנעים מלטפל בהם, בגלל המורכבות של מצבם הרפואי. תחום נוסף ברפואת הפה קשור למחלות שונות בחלל הפה, גידולים, למשל. כמו כן, מומחה ברפואת הפה מטפל בבעיות של כאב פנים וכאב לסתות, הנגרמים מסיבות שונות, וכן בבעיות הקשורות לבלוטות".

ד"ר סמיר ברהום ומטופל | צילום: ג'וזף נויסרי

ד"ר סמיר ברהום ומטופל | צילום: ג'וזף נויסרי

אילו טיפולים מבוצעים במרפאה בקריית טבעון?

"המרפאה בקריית טבעון היא מרפאת מומחים. עובד לצידי ד"ר דניאל אורן, שהוא כירורג, מומחה פה ולסת, ואנחנו מבצעים את כל סוגי טיפולי השיניים, לרבות שיקומי פה מורכבים (שתלים, כתרים, הרמת סינוסים, טיפולי שורש, עקירות כירורגיות ועוד), וכאמור, אנחנו גם מטפלים במטופלים מבוגרים, הסובלים ממחלות רקע שונות. בקרוב תצטרף אלינו גם רופאת שיניים, מומחית בטיפול בילדים.

טיפולים בהשתתפות עצמית נמוכה לבני 72 פלוס ולילדים

עבור מטופלים בני 72 ומעלה, ד"ר ברהום הוא בהחלט איש בשורות. הוא מפרט: "במסגרת הסכם שחתמתי לאחרונה עם כללית, מטופלים בני 72 פלוס, יכולים להגיע אליי, למרפאה בקרית טבעון, ולקבל את הטיפול, במימון כללית, תמורת השתתפות עצמית זעומה. לצורך המחשה, עבור תותבת שלמה, שעלותה כמה אלפי שקלים, מטופל של כללית, בן 72 ומעלה, ישלם אצלי במרפאה סכום של כ-330 שקלים בלבד. בקרוב גם ילדים, מבוטחי כללית, יוכלו לקבל את הטיפול אצלנו, במרפאה בקרית טבעון, תמורת השתתפות עצמית נמוכה. עבור המטופלים זו בשורה של ממש, שכן ידוע שרשימת התורים למרפאות כללית סמייל היא די ארוכה. כעת, בנסיעה של כרבע שעה לקריית טבעון, אפשר לזכות בתורים מהירים מאוד".

מרפאת מומחים אינטימית. ד"ר סמיר ברהום | צילום: ג'וזף נויסרי

מרפאת מומחים אינטימית. ד"ר סמיר ברהום | צילום: ג'וזף נויסרי

מרפאת המומחים של ד"ר ברהום בקריית טבעון היא מרפאת בוטיק אינטימית ומעוצבת, המשרה על המבקרים בה אווירה ביתית נעימה. מוענקים בה, כאמור, כל טיפולי השיניים, גם המורכבים ביותר, וכן טיפולים מתחום רפואת הפה, וכל זאת תוך מתן יחס חם, אנושי, אמפתי ומכיל לכל מטופל ומטופלת.


ד"ר סמיר ברהום, מומחה לרפואת הפה

רחוב אלונים 1, קריית טבעון

טל': 050-3649614, 04-6670133

דוא"ל: [email protected]

המרפאה פתוחה בימי שני, שלישי וחמישי, בין השעות 20:00-15:00 ובימי שישי, בין השעות 14:00-09:00.

 

תגובות

תגובה אחת
תגובה אחת

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר