אלי כהן בביקור במרכז הרפואי כרמל (צילום: אלי דדון)
אלי כהן בביקור במרכז הרפואי כרמל (צילום: אלי דדון)

מנכ"ל הכללית ביקר בכרמל: "מצאתי כאן בית חולים מצטיין"

מנכ"ל שירותי בריאות כללית אלי כהן וחברי ההנהלה הבכירה של קופת החולים הגיעו לחיפה כדי לבחון את היערכותו של המרכז הרפואי כרמל לשעת חירום. כהן שמע ממנהל כרמל ד"ר אבי גולדברג, ומחברי הנהלת בית החולים, מרופאים ומעובדים על האתגרים שבפניהם עומד בית החולים

פורסם בתאריך: 2.7.24 13:08

מנכ"ל שירותי בריאות כללית אלי כהן וחברי ההנהלה הבכירה של כללית הגיעו לביקור במרכז הרפואי כרמל כדי לבחון את היערכותו של בית החולים לשעת חירום. כהן שמע ממנהל כרמל ד"ר אבי גולדברג ומחברי הנהלת בית החולים על האתגרים שבפניהם עומד בית החולים.

את הביקור פתח כהן בשולחן עגול אישי, שבו הוא שוחח עם נציגי העובדים מהסקטורים השונים כדי לשמוע מהם על בעיות ועל נושאים חשובים שאותם הם בחרו להעלות בפניו. המנכ"ל האזין לעובדים, ציין לעצמו נקודות להמשך טיפול והציע פתרונות מיידים בסוגיות שונות.

ד"ר גולדברג הציג בפני כהן את מוכנות בית החולים לחזית בצפון, את קידום התכנון האסטרטגי לקראת המעבר לקרית אתא, את השותפות בין כרמל לאוניברסיטת חיפה בהקמת הפקולטה לרפואה החדשה, תוך שימור מערכת היחסים והעבודה עם הטכניון, ואת המשך מיצוי תוכנית הפיתוח הרב שנתית של בית החולים.

כהן ביקר גם במחלקות השונות – הוא סייר במחלקת אף אוזן גרון המשופצת, פגש את הנהלת מכון הדימות במכון ה-PET CT המתקדם שנחנך לאחרונה, צפה מקרוב בחדר הצנתורים השלישי שצפוי להיפתח בקרוב ושמע על תוכניות הפיתוח וההתרחבות של יחידת האשפוז ההמטולוגית.

במפגש ההנהלות הוצגו בפני כהן ההישגים שאליהם הגיע בית החולים, ובהם הצטיינות מערך האיכות ומניעת הזיהומים עם ירידה במספר החולים המזוהמים, תוכניות סיעוד חדשניות והמשך קידום המודל של שיתוף הפעולה עם רפואת הקהילה במחוז חיפה וגליל מערבי של הכללית.

 

 

בתום הביקור אמר כהן: "מצאתי כאן בית חולים ייחודי ומצטיין, עם מרכזי מצוינות מובילים ועם צוות שיש לו ברק עיניים. שמחתי לפגוש את העובדים מקרוב ומסרתי להם את הערכתי העמוקה על עבודתם לאורך תקופת המלחמה ועל המסירות והנתינה יוצאות הדופן שלהם. המערכה עדיין לא הסתיימה, וחובה על כולנו להיות מוכנים וערוכים לכל תרחיש. כפי שראיתי היום, אתם בהחלט מוכנים. כרמל נמצא במקום הראשון באיכות הרפואית, כבר עשר שנים ברציפות הוא מוביל בסקרי שביעות רצון של מטופלים, וזה לא מובן מאליו".

עוד אמר כהן: "ראיתי כאן עומק של ממשק עבודה ייחודי ומצטיין בחיבור בין בית החולים לקהילה ולכללית במחוז חיפה וגליל מערבי. אנחנו רואים בחיבור הזה את הדרך הנכונה לשת"פ בין בית חולים לקהילה, ונדאג ליישם את המודל בכל המחוזות וכל בתי החולים שלנו. אני וכל הנהלת הכללית גאים בכרמל ונמשיך לתמוך בו ולקדם אותו כמרכז רפואי מוביל ומצטיין לטובת כל תושבי חיפה והצפון".

ד"ר גולדברג סיכם ואמר: "קידום בית החולים לא יכול היה להתממש ללא עזרת ותמיכת ההנהלה הראשית, ועל כך כולנו מוקירים תודה".

 

אלי כהן עם ד"ר מאיר פרייס במחלקה ההמטולוגית (צילום: אלי דדון)

אלי כהן עם ד"ר מאיר פרייס במחלקה ההמטולוגית (צילום: אלי דדון)

 

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר