אחמד ספי (צילום: כללית)
אחמד ספי (צילום: כללית)

אחמד ספי הוא המנהל האדמיניסטרטיבי החדש במרפאת כללית רמות יצחק

אחמד ספי, בן 38 מדיר אל-אסד, ספי הוא בוגר B.A בניהול מערכות בריאות ובעל תואר שני בבריאות הציבור. בעבר הוא ניהל מרפאות לרפואה דחופה של ביקור רופא, את עבודתו בכללית מחוז חיפה וגליל מערבי הוא החל לפני ארבע שנים כמנהל מרפאה בטירת כרמל, וכעת הוא הצטרף למרפאה ברמות יצחק

פורסם בתאריך: 23.6.24 15:20

אחמד ספי, בן 38 מדיר אל-אסד, הוא המנהל האדמיניסטרטיבי החדש במרפאה של שירותי בריאות כללית ברמות יצחק. "אני נרגש להצטרף לצוות המרפאה ובטוח שביחד, כל הצוות, נמשיך לטפל ולקדם את בריאות המטופלים", אומר ספי, "החזון שלי הוא לקדם שירותי בריאות דיגיטליים וסדנאות לקידום בריאות כגון סדנת החייאה ובטיחות לתינוקות. כמו כן, אני מתכוון לקיים פעילויות קהילתיות למען בריאות הציבור כמו פעילות לילדים בנושא כריך בריא, תיאום הרצאות לגיל השלישי בנושא הדרכה להליכה בטוחה ועוד".

ספי הוא בוגר B.A בניהול מערכות בריאות במכללה האקדמית רמת גן ובעל תואר שני בבריאות הציבור מאוניברסיטת תל אביב. בעברו הוא ניהל מרפאות לרפואה דחופה של ביקור רופא במרכז הארץ. את עבודתו בכללית מחוז חיפה וגליל מערבי החל לפני ארבע שנים כמנהל מרפאת גלי כרמל בטירת כרמל, וכעת הוא הצטרף למרפאת כללית ברמות יצחק.

 

 

"החלטתי לעבוד בתחום הבריאות בזכות אמי", הוא מספר, "כפי שעזרו לה ולבריאותה, רציתי גם לקחת חלק בקידום הבריאות של האחר. בחרתי לעבוד בכללית משום שהיא ארגון שונה מאחרים. אני מרגיש שיש אופק קידום ואפשרות לפיתוח קריירה מקצועית. נוסף על כך, אני יכול להשפיע ולהביא את הכישורים שלי לידי ביטוי".

במרפאת כללית רמות יצחק ניתנים שירותי רפואת משפחה, נשים, אורתופדיה, תזונה ודיאטה, שירותי אחיות, משרד ובית מרקחת.

 

תגובות

תגובה אחת
תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    למה שתושב נשר לא ינהל את המרפאות בנשר?
    לא ברור

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר