מנהל המכון סמי נעאמנה ליד מכשיר ה-MRI המתקדם | צילום: מכון בראא
מנהל המכון סמי נעאמנה ליד מכשיר ה-MRI המתקדם | צילום: מכון בראא

מבוטחים של כללית או מאוחדת? יש לכם תור ל-MRI מהיום למחר

מכון הדימות "בראא", הפועל בפארק תעשיות משגב (תרדיון), מציע מגוון בדיקות MRI במכשיר מהמתקדמים בעולם, בזמינות תורים מהירה ובאיכות בדיקה ופענוח ללא פשרות. במכון, שהוא שלוחה של המרכז הרפואי שמיר (אסף הרופא), עובדים דימותנים בעלי ותק ועתירי ניסיון, המעניקים לכל מטופל יחס חם, אנושי ומכיל. המכון פתוח שבעה ימים בשבוע החל מ-07:00 בבוקר ועד חצות

פורסם בתאריך: 20.6.24 13:23

אם אתם מבוטחים של קופות החולים כללית או מאוחדת או בעלי ביטוח בריאות פרטי, אנחנו אנשי בשורה: מהיום אינכם צריכים להמתין חודשים לתורכם לבדיקת MRI. בפארק תעשיות משגב היפהפה והמטופח, הידוע גם בשמו השני – פארק תרדיון, פועל מכון הדימות "בראא", המציע בדיקות MRI, מהיום למחר, במכשיר מתקדם. המכון חתום על הסכמים עם קופות החולים כללית ומאוחדת, המקנים למבוטחי הקופות לעבור את הבדיקות במכון, מהיום למחר, בהצגת טופס 17 (התחייבות).

המכון, שהוא שלוחה של המרכז הרפואי שמיר (אסף הרופא), פועל כמרכז לאבחון רדיולוגי עם מחויבות לאיכות, מקצועיות וזמינות תוך מתן יחס אישי וחם למטופלים.

איכות בדיקה ופענוח ללא פשרות | צילום: מכון בראא

איכות בדיקה ופענוח ללא פשרות | צילום: מכון בראא

בראש המכון עומד מנהלו, סמי נעאמנה, תושב עראבה שבגליל, בעל ותק של 20 שנה כדימותן. נעאמנה סיים את לימודיו במרכז הרפואי איכילוב בשנת 2003, ולאחר מכן עבד שם כדימותן עד שנת 2023, אז נקרא לדגל והתבקש לבוא ולנהל את המכון בגליל. בשנת 2017 סיים נעאמנה גם לימודי התואר השני בניהול מערכות בריאות.

לצידו של נעאמנה עובדים במכון צוות של רדיולוגים עתירי ניסיון, כולם עם ותק של לפחות 15 שנה, מהמובילים בתחומם בארץ. מכשיר ה-MRI במכון, מתוצרת חברת "סימנס" הוא מהמשוכללים והמתקדמים בעולם.

צוות דימותנים בעלי ותק ועתירי ניסיון | צילום: מכון בראא

צוות דימותנים בעלי ותק ועתירי ניסיון | צילום: מכון בראא

"אנחנו לא חוסכים בשום פרט", אומר נעאמנה, "מרמת הכיסא ועד רמת הציוד הרפואי המתקדם ביותר שיש, והכל לרווחת המטופלים שלנו. ייחודו של מכשיר ה-MRI שלנו – מעבר לאיכות הבדיקה המעולה שלו ולפענוח המדויק שנעשה על ידי רדיולוגים מומחים – הוא ברוחב הקוטר שלו. מדובר במכשיר רחב יותר ממכשירים אחרים, והודות לכך הבדיקה נעימה יותר למטופל ופחות קלסטרופובית עבורו".

 

 

אחד היתרונות הגדולים של מכון "בראא" הוא זמני הפעילות שלו. נעאמנה: "המכון פועל שבעה ימים בשבוע, מראשון ועד שבת, בין השעות 07:00 בבוקר ועד חצות, וגם בחגים. עובדים אצלנו בני כל העדות וכל הדתות, כך שכל אחד לוקח את יום החופש בחג שלו".  

צוות העובדים של מכון בראא | צילום: מכון בראא

צוות העובדים של מכון בראא | צילום: מכון בראא

במכון מבוצעות בדיקות דימות מגוונות: דימות אגן גניקולוגי, דימות השד, דימות המוח ומערכת העצבים, דימות השרירים והשלד, דימות החזה ודימות הבטן וכן בדיקות לב. המכון מתחייב להגיש לנבדק את תוצאות הבדיקות לכל המאוחר בחלוף שבעה ימים מהבדיקה, אך לדברי נעאמנה, ברוב המקרים הנבדק מקבל את התוצאות, במייל או דרך האפליקציה, כבר לאחר יומיים-שלושה.

"הנבדק מעל הכל. זה המוטו שלנו", מסכם נעאמנה, "כל מטופל זוכה אצלנו ליחס חם, אנושי, אמפתי ומכיל, כל זאת כמובן לצד ביצוע בדיקות וניתוח תוצאות ברמת איכות מקצועית ללא שום פשרות".

אווירה נעימה ומזמינה | צילום: מכון בראא

אווירה נעימה ומזמינה | צילום: מכון בראא

אם אתם מבוטחים של כללית או מאוחדת ואם אתם בעלי ביטוח בריאות פרטי וזקוקים לבדיקת MRI, אל תהססו לפנות למכון "בראא". מובטח לכם, כאמור, תור במהירות האור, מהיום למחר.  


"בראא – שירותי בריאות ורווחה מתקדמים"

רח' סגול 1, אזור תעשייה תרדיון – משגב 

טלפון: 04-9958995, פקס. 04-6794431

דוא"ל: [email protected]

לאתר האינטרנט >>> 

לפייסבוק >>> 

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר