נג'את אבו סאלח (צילום: דוברות כללית)
נג'את אבו סאלח (צילום: דוברות כללית)

מינוי חדש בכללית: נג'את אבו סאלח מונתה למנהלת הסיעוד של מינהלת חיפה 

בתפקידה אחראית אבו סאלח על 103 אחיות ומנהלות סיעוד בעיר חיפה. לדבריה, הדבר שמניע אותה בכל יום הוא הצורך לייצר תהליכי עבודה שייטיבו עם העובדים במרפאות ויקדמו אותם. "הצוותים שלנו עובדים בעומסים פיזיים ונפשיים אדירים. אני מאמינה כי מתן כלים לקידום בריאות המטופלים, יעצים אותם ויסייע להם לצמוח ולהתקדם"

פורסם בתאריך: 8.3.23 00:09

נג'את אבו סאלח מונתה למנהלת הסיעוד של מינהלת חיפה בכללית מחוז חיפה וגליל מערבי.

אבו סאלח (54), נשואה + 2, מתגוררת בחיפה, בוגרת בית הספר לאחיות במרכז הרפואי בני ציון, בעלת תואר ראשון בניהול מערכות בריאות במכללת עמק יזרעאל ותואר שני בסיעוד באוניברסיטת חיפה; סיימה קורס על בסיסי בבריאות הקהילה ובהדרכה קלינית בוגרת ודרג בכיר בכללית.

בתחילת דרכה עבדה אבו סאלח במחלקה הפנימית במרכז הרפואי כרמל מקבוצת כללית. לאחר מכן עברה לקהילה ועבדה כאחות במרפאות כללית ברחבי המחוז. לפני שהחלה את תפקידה כמנהלת הסיעוד של מינהלת חיפה, עבדה כמנהלת הסיעוד של מינהלת כרמים במשך שש שנים.

 

 

"בחרתי לעבוד בכללית, כי ידעתי שזהו ארגון הבריאות הגדול בארץ, ששם את קידום הבריאות של המטופלים בראש מעייניו. כשהתחלתי לעבוד בכללית, נחשפתי גם להשקעה של הארגון במשאב האנושי, שבזכותו כללית מוגדרת היום כארגון בריאות איכותי, מקצועי, דינמי, מתחדש אשר מתאים את עצמו לכלל השינויים שמתרחשים בחברה" מספרת נג'את.

אבו סאלח, שאחראית על 103 אחיות ומנהלות סיעוד, העובדות במרפאות ראשוניות ויועצות ברחבי העיר חיפה, מספרת על חלום הילדות שהתגשם: "עבורי, להיות אחות זהו חלום ילדות, וכל השנים פעלתי על מנת להגשים חלום זה".

לדבריה, הדבר שמניע אותה בכל יום הוא הצורך לייצר תהליכי עבודה שייטיבו עם העובדים במרפאות ויקדמו אותם. "הצוותים שלנו עובדים בעומסים פיזיים ונפשיים אדירים. אני מאמינה כי מתן כלים לקידום בריאות המטופלים, יעצים אותם ויסייע להם לצמוח ולהתקדם, יגביר את תחושת הסיפוק וישפר את שביעות רצונם", אומרת אבו סאלח.

בזמנה הפנוי היא אוהבת לטייל בעולם, ללמוד ולהכיר תרבויות חדשות וליהנות מהדברים הקטנים. המסר שלה לאחים והאחיות: "חשוב לאהוב את מה שעושים, לשאוף תמיד ללמידה ללא גבולות, גם כשאין זמן, לא לוותר, להמשיך להתפתח מקצועית ואישית. לחשוב מחוץ לקופסה, להעז לעשות שינויים, לעבוד קשה על מנת להגשים חלומות ולזכור שתמיד יש לאן לשאוף ושהשמיים הם הגבול התחתון…".

"נג'את היא בעלת ניסיון ניהולי רב, ואין לי ספק שהיא תצליח בתפקידה כמנהלת מינהלת הסיעוד של כללית בחיפה, תמלא את תפקידה על הצד הטוב ביותר ותוביל את האחים והאחיות במינהלת קדימה", בירכה רינת בסל, מנהלת הסיעוד של מחוז חיפה וגליל מערבי בכללית.

 

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר