ד"ר ג'מאל קרוואני (צילום: דוברות הקריה הרפואית רמב"ם)
ד"ר ג'מאל קרוואני (צילום: דוברות הקריה הרפואית רמב"ם)

נהג מונית עקץ זוג תיירים שחלה בקורונה, רופא מרמב"ם סייע להם

זוג אמריקאים נואשים הגיע בקרוז לנמל חיפה, שם סבל הגבר מקשיי נשימה. נהג המונית שהסיע אותם לקריה הרפואית רמב"ם עקץ אותם ב-100 דולר על נסיעה של 2 קילומטר, ובתום האשפוז לא נותר להם כסף. בשלב זה נחלץ לעזרתם ד"ר ג'מאל קרוואני, רופא מתמחה ממחלקת הקורונה בבית החולים

פורסם בתאריך: 13.10.22 11:34

ד"ר ג'מאל קרוואני, רופא מתמחה במחלקת הקורונה בקריה הרפואית רמב"ם, מצא את עצמו בסוף משמרת בדילמה – מולו עמד זוג אמריקאים נואשים שהתביישו לבקש עזרה. בני הזוג הגיעו בתחילת השבוע לנמל חיפה בספינת קרוז, אך בבוקר העגינה בנמל התברר שהגבר, בן 71, סובל מקשיי נשימה. הזוג הזמין מונית, אבל הנהג עקץ אותם בסכום של 100 דולר על נסיעה של 2 קילומטר – מהנמל לרמב"ם.

בחדר המיון התברר כי קשיי הנשימה שמהם סבל הגבר מקורם בקורונה, והוא נאלץ להתאשפז במחלקת קורונה לכמה ימים ולשלם מכיסו, כתייר, על האשפוז עד שהביטוח יחזיר לו את העלות. אתמול (רביעי), הוא השתחרר מהאשפוז, התברר שהזוג לא היה יכול לחזור לספינת שכבר הפליגה בלעדיו, ושהגבר זקוק להשלים בידוד במלון – עלות של מאות שקלים נוספים להסעה באמבולנס פרטי.

"ראיתי את המצוקה שלהם", מספר ד"ר קרוואני (31), תושב הכפר מע'אר, "הבנתי שאחרי המונית, התשלום על האשפוז והחוויה הלא נעימה שעברה עליהם בחופשה, הם זקוקים לעזרה. התמגנתי היטב, הכנסתי אותם לרכב, ולקחתי אותם לבידוד במלון. אני מקווה שהם יחזרו הביתה עם קצת טעם טוב".

 

תגובות

4 תגובות
4 תגובות
  1. חיפאית

    וואייי נהג המונית האלמוני.אין לך לב..רק לידיעה מלמעלה אלוקים מעניש על גזלה כזאת…מהנמל לרמב"ם???נסיעה של 4 דקות. תתבייש לך!!!
    ולרופא הנהדר..אתה תקבל ברכה מלמעלה…בע"ה..זה יגיע!!!
    תודה שעזרת להם

  2. מה שיותר מטריד בסיפור הזה

    לא הבנתי על ספינות הקרוזים שוב אין צוותים רפואיים לטפל במצבי קורונה??
    לא היינו בסרט הזה כבר עם הדיימונד פרינסס.
    אולי הגיע הזמן להפסיק את תיירות הקרוזים לישראל בספינות ללא אמצעים הולמים

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר