רוחמה מלך (צילום: עצמי)
רוחמה מלך (צילום: עצמי)

"הלקוחות שלנו מקבלים ערך מוסף"

26 שנים בבנק. מכורה לפילאטיס והולכת לסדנאות של העצמת גוף ונפש. הכירו את רוחמה מלך, מנהלת מרכז הייעוץ INVEST בחיפה, מקצוענית של בנק הפועלים

פורסם בתאריך: 1.5.22 12:57

שם: רוחמה מלך.

מגורים: חיפה.

מצב משפחתי: נשואה ואימא לשלושה ילדים.

כמה זמן בבנק: 26 שנה.

תפקיד: מנהלת מרכז הייעוץINVEST  בחיפה. "INVEST הוא מרכז שנפתח ביולי האחרון ומרכז במקום אחד את כל הפעילות של יועצי ההשקעות, שבעבר ישבו בסניפי הבנקים. יש לנו במרכז 23 יועצים – 20 יועצים פיננסיים ושלושה יועצים פנסיוניים, ואנחנו מעניקים מערך שירותי ייעוץ לכל הלקוחות – לקוחות הבנק ולקוחות מבנקים אחרים. היועצים שלנו מקצוענים, שעוסקים אך ורק בשוק ההון בארץ ובחו"ל. הם ניחנים ביוזמה גבוהה ונמצאים בקשר תמידי עם הלקוחות, משוחחים איתם טלפונית ויוזמים בהתאם לתנודות השוק. הזמינות שלנו ללקוחות מאוד גבוהה, ואם היועץ האישי של הלקוח לא נמצא, הוא מקבל קבל מענה מיועצים אחרים. הייעוץ הוא טלפוני או פרונטלי".

למה דווקא ייעוץ: "את דרכי בבנק התחלתי כיועצת השקעות. לאחר מכן הייתי סגנית מחלקה ומנהלת סניף, והתפקיד הנוכחי הוא סוג של סגירת מעגל עבורי. החזון שלי היה שכל היועצים יישבו ביחד במקום מקצועי ומפרה. רמת המקצועיות במרכז היא מאוד גבוהה. אנחנו פותחים את הבוקר עם סקירות שוק, שיחות זום, וכל הזמן אנחנו עוברים הכשרות. תחום הייעוץ הוא מאוד מעניין ודינמי. חייבים להיות מעודכנים כל הזמן וערים לתופעות כלכליות, אינפלציות, ריביות וכל מה שקורה בעולם ומשפיע על השווקים. אנחנו בהחלט רואים את שביעות הרצון של הלקוחות מהרמה המקצועית ומהיוזמות".

מה החזון שלך: "החזון שלי שעוד לקוחות, שהם לא לקוחות של בנק הפועלים, יחוו את רמת המקצועיות שלנו. שיבינו שמדובר בשירות מסוג אחר לגמרי, שמשלב ייעוץ פיננסי ופנסיוני, שלא קיים בבנקים אחרים. אנחנו מטפלים בכל תיקי ההשקעות, גם כספים נזילים וגם לטווח הארוך, וזה שילוב אידאלי".

מוטו בעבודה: "טובת הלקוח בראש ובראשונה. אנחנו מתאימים ללקוח את החליפה בהתאם למידותיו ובונים לו תיק לטווח ארוך עם עדכונים בהתאם למה שקורה במשק. אנחנו פחות מאמינים בשינויים שנעשים לטווח הקצר".

 

 

סיפור בלתי נשכח: "היה לנו לקוח שהגיע למרכז הייעוץ מבנק אחר עם 3 מיליון שקלים וביקש להיכנס לשוק ההון עם כל הסכום. היועץ ישב איתו והסביר לו את הסיכונים, היתרונות והחסרונות, ולא הסכים לבנות תיק במיידי, אלא ביקש להתחיל עם 200 אלף שקלים, וכל הזמן להגדיל, וזה עלה בצורה משמעותית. ואז פרצה המלחמה באוקראינה, והשוק התדרדר. הלקוח התקשר להודות ליועץ ששכנע אותו לא להשקיע את כל הכסף.

סיפור נוסף. לקוח הגיע לשיחת ייעוץ, וסיפר שאבא שלו, בן 73, יצא לפנסיה לני כשש שנים והוציא את כל קופות הגמל. היועצת הפנסיונית ביקשה לראות את תלוש המשכורת, על מנת לוודא שהוא קיבל את מקסימום הטבות המס שהוא זכאי להן. אחרי בדיקה ואיסוף כל החומר היא הזמינה את הלקוח לפגישה. התברר שהוא לא קיבל את כל ההטבות. בסופו של דבר, הוא קיבל החזר חד פעמי של 137 אלף שקלים, ובכל חודש קיבל תוספת של 1250 שקלים".

הלקוח המקומי: "זה מאוד אינדיבידואלי. יש לנו לקוח שבגיל 95 יש לו תיק שכולו מוטה מניות, יודע מה הוא רוצה והראש עובד בצורה חדה, ויש לקוחות שמעדיפים את הקטע הסולידי".

מתחרים: "אצלנו היוזמה מאוד גדולה לעומת המתחרים, ואני שומעת את זה גם מלקוחות ששבעי רצון מהשירות ומהמקצועיות שלנו".

משהו שאנחנו לא יודעים עלייך: "אני מכורה לפילאטיס, ובשנתיים האחרונות לא מוותרת על התעמלות. בנוסף, אני גם רצה, ולאחרונה מאוד מתחברת לנושא הרוחני. אוהבת ללכת לסדנאות והרצאות של העצמת גוף ונפש".

איפה תהיי בעוד 10 שנים: "בתפקיד ניהולי באזור".

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר