שמואל גולדן בפתח חנותו במרכז הכרמל
שמואל גולדן בפתח חנותו במרכז הכרמל

נאבק בשיפוץ במרכז הכרמל – עם מעדר

בעל חנות ספרים הגיע בבוקר לחנותו וגילה שבמהלך העבודות בלילה החנות שלו נחסמה בזפת. הוא חצב בזפת בעצמו לפני שהגיעו מחברת יפה נוף ופתרו את הבעיה. העירייה: "נציגינו עומדים לרשות התושבים במהלך כל שעות היום"

פורסם בתאריך: 14.5.17 19:50

הכניסה לחנות הספרים המוכרת במרכז הכרמל גולדן ספרים נחסמה בשבוע שעבר על ידי עובדי העירייה במהלך עבודות השיפוץ שנעשות במרכז. הבעלים שמואל גולדן בן ה-70 שהגיע למקום בשעה 6:30 נאלץ ליטול את היוזמה לידיו, תרתי משמע, ובעזרת מעדר פילס לעצמו דרך לתוך החנות.

גולדן סיפר ל"כלבו – חיפה והצפון": "במסגרת השיפוץ שנערך פה התבצעו חפירות בלילה ובעת סתימת החפירה הזפת חסמה את הדלת. כשהגעתי בבוקר לא יכולתי לפתוח את הדלת. למזלי הם השאירו כאן מעדר ואיתו התחלתי לחפור. הוצאתי את שאריות חומר המילוי והזפת ופתחתי את הדלת. תמונה שלי ליד החנות הועלתה לרשת פייסבוק ורק אז הגיעו מפקחים. בהתחלה אחד ואחר כך שני ושלישי עד שהגיע המפקח הגדול מחברת יפה נוף והם היו צריכים ליישר לי את אזור הכניסה מחדש. הם גם עשו עכשיו שיפוע נכון, אבל הבטיחו לי שזה לא סוף דבר ושהם יחפרו עוד פעם. אמרתי 'בסדר אבל תסדרו את השיפוע כך שאוכל לפתוח את הדלת'".

למרות האירוע גולדן מקבל את הכל בחיוך. הוא מתאר איך החל לעבוד במקום כשהיה בן 13. את החנות הקימה משפחתו בשנת ה-30, ומאז, לדבריו, לא השתנה דבר. "רק שהדלת תישאר פתוחה ואני אוכל להמשיך ולעבוד", הוא מסכם.

מהעירייה נמסר בתגובה: "הנושא טופל באופן מידי על ידי נציגי העירייה שהגיעו למקום עם קבלת הפנייה. הקבלן המבצע הונחה להקפיד שבמהלך כל העבודות תישמר גישה חופשית לכל החנויות והעסקים במקום. נציגי חברת יפה נוף והעירייה נמצאים במקום ועומדים לרשות התושבים בכל שעות היום, במשך כל השבוע, על מנת לתת מענה מידי ולפתור כל בעיה שמתעוררת במהלך העבודות".

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר