חיי לילה בשוק תלפיות (צילום: צבי רוגר)

יאסו תלפיות: הטברנה חוזרת לשוק בשבוע הבא

הפרויקט שבמסגרתו הופך השוק בימי שלישי בערב לטברנה יחזור למשך 12 שבועות עד אמצע אוגוסט. בכל שבוע תוקדש הטברנה לעדה אחת, ובערב הראשון יופיעו שם רביד כחלני והימן בלוז

פורסם בתאריך: 21.5.18 15:50

פרויקט הטברנה בשוק תלפיות חוזר למשך 12 שבועות החל מיום שלישי, 29 במאי, ועד אמצע חודש אוגוסט. מדובר ביוזמה של התאגיד העירוני הדר שהחלה בשנה שעברה, ובמסגרתה הופך השוק אחת לשבוע לטברנה אחת גדולה מהשעה 20:00 אל תוך הלילה, עם מוזיקה חיה, עם אוכל ועם משקאות, כאשר דוכני השוק ממשיכים לעבוד כרגיל. בתאגיד העירוני מוסיפים שבכל שבוע תוקדש הטברנה לעדה אחת, ובערב הראשון של הפרויקט יופיעו רביד כחלני וההרכב ימן בלוז.

מנהל התאגיד העירוני הדר יעקב ברודר: "פרויקט הטברנה הוא חלק מהתכנון לשיקום אזור השוק. מטרת הפעילות התרבותית בשוק היא לעודד יזמים לפתוח מסעדות ומקומות בילוי באזור. בתקופה האחרונה נפתחו בשוק כמה עסקי מזון הצטרפו למסעדת תלפיות, ובהם מסעדת רובין פוד ובית ספר לבישול, ולפני שבוע נפתחה במקום חומוסיית תלפיות".

 

 

לדבריו של ברודר, עיריית חיפה מבקשת לחזק את השוק ולהפוך את האזור לאטרקטיבי לצעירים מבחינת מגורים: "אנחנו מקיימים אירועים כדי למשוך צעירים בכלל ותושבים מהדר בפרט כדי שהם יראו שהשוק הוא לא מקום נורא. נכון, זה מקום שהוזנח במשך הרבה מאוד שנים, אבל אנחנו נמצאים בתהליך שיקום. כחלק מאותו תהליך התחלנו בשבוע שעבר לנקות את בניין השוק והוא יאוכלס במשרדים. אני מאמין ששוק תלפיות יגיע למצב כזה שאנשים ירצו לגור בתחומו. גם במתווה החדש המקום ימשיך לתפקד כשוק, אך במקביל הוא יהיה מקום אטרקטיבי לתיירים. זהו הכיוון שלנו".

 

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר