אפליקציית MYVISIT
אפליקציית MYVISIT

שירות עירוני חדש: הזמנת תור באמצעות אפליקציה

עיריית חיפה השיקה שירות חדש לציבור שבמסגרתו ניתן לקבוע תור מראש לקבלת שירותים מפקידי העירייה. השירות שניתן באמצעות האפליקציה MYVISIT קובע תורים למרכז השירות לתושב

פורסם בתאריך: 6.5.18 18:49

עיריית חיפה השיקה שירות חדש לציבור שבמסגרתו ניתן לקבוע תור מראש לקבלת שירותים מפקידי העירייה. השירות ניתן באמצעות האפליקציה MYVISIT בטלפונים החכמים הנתמכים בגרסת האנדרואיד ובגרסת האייפון.

לדבריה של מנהלת אגף מחשוב ומערכות מידע בעירייה מיכל דביר, באמצעות האפליקציה ניתן לקבוע תור במרכז השירות לתושב לקבלת אישורים לטאבו, לענייני ארנונה לעסקים ולמגורים, לקבלת הנחה לפי הכנסה ולתאגיד המים מי כרמל.

 

 

לאחר בחירת הרשות המקומית המבוקשת מציינת האפליקציה את המרחק של המשתמש ממרכז השירות לתושב ומבקשת להקליד את מספר הטלפון הנייד. מבקש השירות מקבל לטלפון שלו מספר תור ושעה שבו פקיד העירייה יהיה זמין עבורו. עם ההגעה למקום השירות יופיע מספר התור של המשתמש על הצג, והוא יוכל לגשת ישירות לפקיד הפנוי.

דביר: "ניתן להזמין תור גם דרך האפליקציה העירונית 'חיפה בנגיעת אצבע'. התור הוא לשירות פרונטלי באולם קבלת הקהל של מרכז השירות שלנו בהדר. הציבור יכול לבחור את הימים ואת השעות שמתאימים לו, ובמקום להמתין בתור ניתן להגיע בזמן המיועד ולקבל מיד את השירות המתאים".

 

השירותים שאליהם ניתן להזמין תור באפליקציית MYVISIT

השירותים שאליהם ניתן להזמין תור באפליקציית MYVISIT

 

תגובות

תגובה אחת
תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    ומה בדיוק יעשה האומלל ששומו שמיים – אין לו סמארטפון ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?
    מדוע שלא תאפשרו להזמין תור מהמחשב האישי ? ? ? ? ? ? ?? ? ?
    ותחשבו על זה…………….. .

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר