-->
סכין (צילום: BrianAJackson / depositphotos.com)
סכין (צילום: BrianAJackson / depositphotos.com)

המשטרה פיענחה: בן ה-19 רצח את אימו בדקירות

אמל חורי נרצחה לפני חודש בביתה בדקירות סכין. היום הודיעה המשטרה כי פיענחה את הרצח וגיבשה תשתית ראייתית נגד בנה, תושב חיפה בן 19, לפיה רצח את אימו על רקע אי קבלתו את מקור פרנסתה. היום יוגש נגדו כתב אישום ובקשה להארכת מעצרו עד תום ההליכים

פורסם בתאריך: 25.10.24 09:43

היחידה ללוחמה בפשיעה כרמל במחוז חוף פיענחה את רצח אמל חורי שארע בחיפה וחשפה כי הרוצח הוא בנה. על פי משטרת ישראל, בנה של חורי, שנרצחה לפני כחודש בביתה בחיפה, דקר אותה ולאחר רציחתה נמלט.

חוקרי יל"פ כרמל החלו בפעולות חקירה גלויות וסמויות תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים במהלכן הצליחו לאסוף ראיות ולחשוף כעבור שעות בודדות בלבד את זהותו של החשוד בביצוע המעשה שהוא בנה של הקורבן – בן 19, תושב חיפה.

מהחקירה עולה כי הרקע הוא סכסוך משפחתי מתמשך באשר לניהול שגרת חייה, עד אשר החליט ליטול את חייה בדקירות סכין בביתה. כאמור החשוד תושב חיפה בן 19, נעצר לחקירה במרחב כרמל ובסיומה נכלא ומעצרו הוארך מעת לעת בבית המשפט.

היום, עם מיצוי כלל פעולות החקירה הצליחו שוטרי היחידה ללוחמה בפשיעה ממרחב כרמל במחוז חוף לגבש תשתית ראייתית נגד החשוד בביצוע מעשיו והיום יוגש נגדו כתב אישום ובקשה למעצרו עד תום ההליכים.

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר