-->
אל"מ אחסאן דקסה ז"ל | צילום: דובר צה"ל
אל"מ אחסאן דקסה ז"ל | צילום: דובר צה"ל

אבל כבד בדליית אלכרמל: אל"מ אחסאן דקסה, מפקד חטיבה 401, נפל בקרב ברצועה

הבשורה המרה היכתה בתדהמה את דליית אלכרמל, הכפר בו מתגורר אל"מ דקסה. ראש המועצה רפיק חלבי: "אל"מ דקסה הוא גיבור, אמיץ, לוחם שהפך אגדה, צנוע שנלחם מאז תחילת המלחמה. שמעתי את זעקות הילדים הקטנים שלו עם הישמע הידיעה ונטרפתי"

פורסם בתאריך: 20.10.24 19:20

דובר צה"ל התיר הערב (ראשון) לפרסם, כי אל"מ אחסאן דקסה, מפקד חטיבה 401, "עוצבת עקבות הברזל", חיל השריון, נהרג היום במהלך פעילות צה"ל בג'באליה.

אל"מ דקסה, בן 41, נהרג מפיצוץ מטען סמוך לטנק שבו שהה. קצין לוחם מגדוד 52, "עוצבת עקבות הברזל" (401), שהיה עימו, נפצע באורח קשה.

אל"מ דקסה נכנס לתפקידו כמח"ט 401 ביוני האחרון. עם היכנסו לתפקידו אמר: "לוחמי ומפקדי צוות הקרב של חטיבה 401, אתם שלוקחים חלק בתקופה היסטורית ומאתגרת, תקופה שכנראה לא הייתה כמותה מאז הקמתה של מדינת ישראל. אני מלא גאווה לקבל את הזכות לפקד עליכם, דור מיוחד ואמיץ של לוחמים ומפקדים שנלחמים ללא הפסקה כבר חודשים רבים וממשיכים להילחם גם ברגעים אלו בעודנו מדברים.

 

 

"יש לכולנו אחריות גדולה מאוד. ראשית, הצורך המובהק לבצע את משימותינו כלוחמים על הצד הטוב ביותר, תוך חתירה למגע והכרעה של חמאס בכל מקום שהוא יימצא ואף מול כל אויב שנדרש לעמוד מולו בזירות האחרות. שנית, שנהיה ראויים לכם, הלוחמים והמפקדים שנלחמים בגבורה, ולפצועים הגיבורים שלנו שנלחמים להשתקם וחלקם אף חזרו לשדה הקרב, וכמובן שנהיה ראויים לחללים ולמשפחות השכולות היקרות".

הבשורה המרה היכתה בתדהמה את דליית אלכרמל, הכפר בו מתגורר אל"מ דקסה.

ראש המועצה המקומית רפיק חלבי פרסם פוסט הספד בפייסבוק: "דליית אלכרמל לובשת שחור, בכי ונהי. איך נפלו גיבורים. בצער, בכאב ובהרבה יגון נפרדים היום דליית אלכרמל, צה"ל, העדה הדרוזית ומדינת ישראל מאחד מגיבוריה. היום נפל בעזה אל"מ אחסאן דקסה, מפקד חטיבת השריון 401. גיבור, אמיץ, לוחם שהפך אגדה, צנוע שנלחם מאז תחילת המלחמה. שמעתי את זעקות הילדים הקטנים שלו עם הישמע הידיעה ונטרפתי. ננציח את זכרו".

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר