-->
ד"ר ערן מרקוביץ' ז"ל (צילום: אגודת צער בעלי חיים בחיפה)
ד"ר ערן מרקוביץ' ז"ל (צילום: אגודת צער בעלי חיים בחיפה)

ד"ר ערן מרקוביץ' הלך לעולמו: "הוא לא היה סתם וטרינר"

הווטרינר ד"ר ערן מרקוביץ', שידוע כחבר בצוות של אגודת צער בעלי חיים, נפטר בגיל 52 לאחר מאבק במחלת הסרטן. מנהל האגודה שאול לפיד: "ערן היה קליבר. הוא היה וטרינר עם ידי זהב, כירורג יוצא דופן, יעיל, זריז ומיומן מאוד. בינואר 2023 התגלה שהוא חולה, ומאז הוא התקשה לתפקד"

פורסם בתאריך: 15.10.24 11:22

אבל בעולם הווטרינריה: הווטרינר ד"ר ערן מרקוביץ' נפטר בגיל 52 לאחר מאבק במחלת הסרטן. במשך שנים היה מרקוביץ' ידוע כווטרינר באגודת צער בעלי חיים בחיפה, שם כואבים את הידיעה על מותו.

מנהל האגודה שאול לפיד מסר ל"כלבו – חיפה והקריות": "עצוב מאוד. ערן היה אחד מהבולטים בצוות הווטרינרי שלנו. לאחר שהוא חזר לארץ בתום לימודיו הוא פתח מרפאה, ואנחנו שכרנו את שירותיו. הוא עשה פה ניתוחי עיקורים והרבה דברים במשך יותר מ-20 שנה. ערן היה קליבר. הוא לא היה סתם וטרינר. מערכת היחסים היתה כל כך הדוקה שהוא היה חבר ובן בית. הוא היה וטרינר עם ידי זהב, כירורג יוצא דופן, יעיל, זריז ומיומן מאוד. הוא היה מיומן גם בכל הקשור לטכנולוגיה ולמחשבים, ובנה לנו את תוכנת הניהול של האגודה, תחזק ושיפר אותה. הוא היה ממש איש אשכולות. בינואר 2023 התגלה שהוא חולה, ומאז התקשה לתפקד. ערן השאיר אותנו עם חלל עצום כי בתחום הווטרינרי הוא היה דמות משמעותית וחשובה".

 

 

עוד אמר לפיד: "ערן היה חבר יוצא מן הכלל. לא היה פה מישהו שהוא היה צריך ממנו עזרה והוא לא עזר. אפילו בימי כיפור הוא היה מגיע לנקות את הכלבייה ולתת אוכל לכלבים. בדצמבר הקרוב הוא היה אמור לחגוג 53. זה היכה אותנו בתדהמה שהתגלה שהוא חולה, ועוד במחלה חשוכת מרפא לצערנו. המשפחה שלו עשתה הכל והתגייסה בצורה מעוררת הערצה, גם כדי שהמרפאה שלו תמשיך לפעול מתוך תקווה שהוא יצליח להתגבר. מה שהדהים אותנו זה שהוא היה פריק בריאות. הוא היה ספורטאי – ריצה כל יום, אופניים, גלישת רוח, אופנועים. היה סמל לחיות ולבריאות, ובן אדם כזה פתאום נגדע בבת אחת. זו אבידה גדולה עבורנו".

מרקוביץ' ז"ל יובא למנוחות היום (שלישי) בשעה 16:00 בבית העלמין צור שלום, חלקת קרית מוצקין.

 

מודעת האבל של ד"ר ערן מרקוביץ'

מודעת האבל של ד"ר ערן מרקוביץ'

 

תגובות

3 תגובות
3 תגובות
  1. מזל, צבח

    עצוב מאד.. כולנו בצער בעלי חיים חיפה מרכינים ראש ודואבים את לכתו של החבר האהוב שלנו, בן בית שלנו

  2. אפרת בן-זאב

    יהי זכרו ברוך. ערן ואני למדנו ביחד ביסודי בביס אחדות. אני זוכרת את המסיבות בביתו ואת שאר השטויות שעשינו כילדים. הוא היה ילד מקסים חברותי וטוב לב. המומה מלכתו בטרם עת. תנצבה

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר