-->
בית כנסת (צילום: Sopotniccy/Depositphotos)
בית כנסת (צילום: Sopotniccy/Depositphotos)

העירייה תפעל בהיערכות מוגברת גם ביום כיפור

מנכ"ל עיריית חיפה גדי מרגלית הנחה על המשך היערכותה של העירייה לחירום גם במהלך סוף השבוע. במסגרת זו יפעל המוקד העירוני במתכונת מתוגברת, ויימשך איוש המנ"מ ומפקדות החבלים העירוניים. מרגלית: "אנחנו חוששים מאוד מהתקהלויות. אנחנו במלחמה, והתגודדות בשטחים פתוחים מסכנת חיים"

פורסם בתאריך: 10.10.24 09:47

בישיבת הערכת מצב שנערכה הבוקר (חמישי) במרכז לניהול משברים (מנ"מ) העירוני לקראת יום הכיפורים הנחה מנכ"ל עיריית חיפה גדי מרגלית על המשך היערכותה של העירייה לחירום גם במהלך סוף השבוע. במסגרת זו יפעל המוקד העירוני במתכונת מתוגברת, ויימשך איוש המנ"מ ומפקדות החבלים העירוניים.

הנחיות ההתגוננות של פיקוד העורף לקראת יום הכיפורים:

המבקרים בבתי העלמין מתבקשים לפעול על פי הנחיות "הכי מוגן שיש", ובמקרה של אזעקה לשכב על הקרקע ולהגן על הראש באמצעות הידיים. יש להישאר במצב שכיבה למשך עשר דקות על מנת להימנע מפגיעה ולהשאיר את אחד מאמצעי התקשורת פועלים – גל שקט ברדיו או אפליקציית פיקוד העורף.

המתפללים בבתי כנסת הסמוכים למרחב מוגן יתפנו אליו. המתפללים בבתי כנסת שאין בהם מרחב מוגן מתבקשים להתרחק מחלונות זכוכית, לשכב על הקרקע ולהגן בידיים על הראש. מתפללים מחוץ למבנה בית הכנסת מתבקשים להיכנס אל תוך המבנה ולפעול על פי ההנחיות. יש לוודא כי בכל בית כנסת יש טלפון סלולרי זמין. בתי ספר הממוקמים סמוך לבתי כנסת יוגדרו כמקום מחסה שאליהם יוכלו המתפללים להימלט במקרה שתישמע אזעקה בזמן התפילה.

 

 

רוכבי אופניים מתבקשים עם הישמע אזעקה לרדת מהאופניים ולפעול על פי הנחיות "הכי מוגן שיש". לפני יציאה לרכיבה חשוב להתקין את יישומון פיקוד העורף על מנת לקבל התראה גם בעת הימצאות בשטחים פתוחים.

בשל המצב הביטחוני תיתכן במהלך יום הכיפורים תנועה ערה של רכבי חירום בכבישים.

מרגלית: "אנחנו חוששים מאוד מהתקהלויות של בני נוער וגם של מבוגרים במרכזי השכונות, כפי שנהוג בכל שנה בכיפור. אנחנו במלחמה, והתגודדות בשטחים פתוחים מסכנת חיים. כולנו ראינו מה קרה השבוע בחיפה ובקריות. אני קורא להורים לשמור על הילדים קרוב לבתים. זו הנחייה מצילת חיים".

 

תגובות

תגובה אחת
תגובה אחת

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר