-->
מטוס של חברת אייר חיפה (צילום: אנתוני הרשקו)
מטוס של חברת אייר חיפה (צילום: אנתוני הרשקו)

אייר חיפה מתחילה לטוס לקפריסין

לאחר יום הכיפורים תפעיל חברת התעופה אייר חיפה טיסות בינלאומיות מנתב"ג לקפריסין. בהודעתה ציינה החברה כי בשל המצב הביטחוני בצפון הארץ, הטיסות ימשיכו לפעול מנתב"ג לפחות עד 26 באוקטובר

פורסם בתאריך: 9.10.24 12:06

חברת התעופה החדשה אייר חיפה תפעיל לאחר יום הכיפורים טיסות בינלאומיות לקפריסין. בהודעתה ציינה החברה כי בשל המצב הביטחוני בצפון הארץ, הטיסות ימשיכו לפעול מנתב"ג לפחות עד 26 באוקטובר.

לאחר יום הכיפורים ועד אחרי חג סוכות, בתאריכים 26-14 באוקטובר, תפעיל אייר חיפה ארבע טיסות בימי חול מטרמינל 3 בנתב"ג ללרנקה וחזרה. הטיסות, שישמשו גם לחילוץ של ישראלים מחו"ל, יתומחרו במחיר התחלתי של  דולר לכיוון מלרנקה לנתב"ג ו-199 דולר לכיוון מנתב"ג ללרנקה, בכפוף לזמינות המושבים. נוסעים שהזמינו טיסות בתאריכים אלה יעודכנו על העברת הטיסות לטרמינל 3 בנתב"ג. הטיסות מנתב"ג לנמל התעופה הבינלאומי רמון ימשיכו במתכונת של שתי טיסות יומיות לכל כיוון במחיר של 99 שקל לכיוון עד לערב יום הכיפורים, והן יחודשו עם תחילת הפעילות מחיפה.

גונן אוסישקין, מייסד שותף ומנכ"ל אייר חיפה: "בתקופה מאתגרת זו אנו פועלים במלוא המרץ כדי להתאים את פעילותנו למצב הביטחוני ולמציאות המשתנה. אנו מחויבים לבטיחות נוסעינו ולשירות הציבור הישראלי, ומודים ללקוחותינו על הסבלנות ועל ההבנה".

 

תגובות

5 תגובות
5 תגובות
  1. שאול

    אם יש משהו שהמלחמה הוכיחה מעל לכל ספק שאין שום מצב להקים שדה תעופה בבסיס רמת דוד ומנגד יש חובה כלכלית צבאית חברתית ותחבורתית אדירה להקמת שדה תעופה בינלאומי שיהיה שער שני לישראל. לכן אחד הלקחים החשובים חייב להיות – איזה מקום פנוי ומוכן להקמה מהירה של שדה תעופה בינלאומי רציני.
    המקום היחיד זה מפרץ חיפה במים

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    לצד רמת דוד חייבים דחוף להכשיר גם מסלול תעופה שיקלוט מטוסים אזרחיים חלופה לנתב"ג
    זה קריטי לבטחון המדינה ולעתיד הכלכלי בצפון
    חייב להיות שדה תעופה בעמק יזרעאל דחוף

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר