-->

בזמן מלחמה: תושבי שכונת אחוזה המנויים על הוט כבר 24 שעות בלי טלוויזיה ואינטרנט

תושבי השכונה זועמים: "מדובר בתקופה מאוד לא פשוטה של מלחמה עם אזעקות וטילים. באחוזה יש לא מעט תושבים מבוגרים שמחוברים לטלוויזיה ורק דרכה מתעדכנים במה שקורה. זה פשוט ביזיון"

פורסם בתאריך: 8.10.24 20:20

מאתמול (שני) בלילה תושבי שכונת אחוזה, המנויים בחברת הוט, מנותקים משירותי אינטרנט וטלוויזיה. לטענתם, כשהם פונים לחברת הוט, נאמר להם ש"הנושא בטיפול" או ש"הנושא טופל", אך בפועל מאז אמש, בשעה 23:00 בלילה, הם מנותקים.

לדברי תושבים, מדובר בתקופה מאוד לא פשוטה של מלחמה עם אזעקות וטילים, וללא טלוויזיה ואינטרנט הם מתקשים לתפקד. "זו פשוט שערורייה מה שקורה אצלנו בשכונה", אומרת תושבת. "כבר כמעט 24 שעות אין לנו אינטרנט ואין לנו טלוויזיה. האנשים כועסים מאוד וכבר לא יודעים מה לעשות. זו שכונה שיש בה לא מעט תושבים מבוגרים שמחוברים לטלוויזיה ורק דרכה מתעדכנים במה שקורה. אנחנו כבר לא יודעים מה לעשות. כשאנחנו מתקשרים להוט, הם אומרים שזה טופל, אבל בפועל זה לא טופל".

 

תושב אחר: "מעבר לכך שמדובר בזמן מלחמה וכולם מחוברים לטלוויזיה ולאינטרנט 24/7, אני גם עובד מהבית, וכרגע אני לא יכול לעבוד. אני נאלץ לנסוע לחברים או למשרד על מנת להתחבר לאינטרנט, וזה לא הגיוני, במיוחד בשעות הלילה המאוחרות. מן הראוי שתהיה שקיפות. אין לנו מושג האם מדובר בתקלה שנגרמה כתוצאה מהטילים שנורו ביום שני בלילה או שזו תקלה שהם לא מצליחים לתקן, אבל שיגידו את האמת, שיש תקלה גדולה, שזה בטיפול, שיגידו שזה יטופל בפרק זמן מסוים, שיעדכנו. הסיטואציה הנוכחית היא לא בסדר, במיוחד כשלא מדובר בזמן שגרה".

תושב אחר מוסיף: "מאתמול בלילה יש תקלה גם בטלוויזיה וגם באינטרנט, ובהוט משדרים עסקים כרגיל. 'עוד שעה זה יטופל', אומר לנו הנציג או שאנחנו מקבלים הודעה במסרון ש'התקלה תוקנה'. בפועל לא קרה כלום – לא טופל ולא תוקן. בזמן מלחמה, מבוגרים והורים עם ילדים בלי אינטרנט וטלוויזיה. פשוט ביזיון".

תגובת הוט תפורסם כשתתקבל.

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר