-->
מטרונית (צילום: יח"צ סופרבוס)
מטרונית (צילום: יח"צ סופרבוס)

פקח טוען: "הותקפתי מחוץ למטרונית בידי נוסע שסירב לשלם"

מארגון כוח לעובדים נמסר כי הפקח ביקש לבדוק את הרב קו של הנוסע ונענה בקללות ובאיומים מצדו כי הוא יסגור איתו חשבון. בתחנה הבאה ירד הפקח מהמטרונית והופתע של ידי הנוסע בבעיטות ובאגרופים. הוא נחבל קלות, תלונה הוגשה במשטרה

פורסם בתאריך: 30.9.24 09:26

פקח של חברת סופרבוס הותקף אתמול (ראשון) אחר הצהריים על ידי נוסע. מאיגוד התחבורה בארגון כוח לעובדים נמסר כי הפקח עלה על קו 3 של המטרונית סמוך לשוק תלפיות. הוא ביקש לבדוק את הרב קו של הנוסע ונענה בקללות ובאיומים מצדו כי הוא יסגור איתו חשבון. בתחנה הבאה ירד הפקח מהמטרונית והופתע של ידי הנוסע בבעיטות ובאגרופים. הוא נחבל קלות, ותלונה הוגשה במשטרה.

"אנחנו שק החבטות של הנוסעים", אומר הפקח שהותקף, "אני פונה בנימוס לנוסע, והוא מתעלם. אני מבקש לראות רב קו ונענה 'לך תעשה את העבודה שלך'. אני מסביר שזאת העבודה שלי – ומותקף. אנחנו מרגישים שדמנו מופקר".

 

 

ראש ענף תחבורה בכוח לעובדים איתי כהן: "רצף מקרי האלימות במטרונית בשבועות האחרונים הוא מטריד במיוחד. לא מספיק שעובדי התחבורה הציבורית יוצאים לעבודה ללא נגישות למרחב מוגן ומסכנים את עצמם לטובת הציבור, הם גם חוששים לחייהם מהאלימות של הנוסעים. לא יכול להיות שסיר הלחץ של המלחמה ייצא על מי שמשרת את הציבור. ללא הכרה בעובדי התחבורה הציבורית כעובדי ציבור והענשת תוקפיהם בהתאם, זה לא ישתנה. אנו פועלים מול משרד התחבורה למציאת הפתרונות ההולמים".

מחברת סופרבוס נמסר: "סופרבוס רואה בחומרה רבה את האירוע ומגנה אלימות מכל סוג כלפי עובדיה. אנחנו תומכים בפקח ומלווים אותו מול כל הגורמים הרלוונטיים, תוך שיתוף פעולה מלא עם משטרת ישראל, וקוראים לה למצות את הדין עם התוקפים".

 

תגובות

3 תגובות
3 תגובות
  1. דינה

    שום לחץ של המלחמה אנשים עצבנים כי יש פקחים שמתנהגים מגעיל לציבור

  2. רוחמה

    נסיעה במטרונית היא חוויה מזעזעת. כל הנרקומנים וההומלסים של חיפה מגיעים לשם.

  3. ב.

    המטרונית צפופה וחנוקה, הרבה צעקות וטיפוסים לא נעימים. הפסקתי לנסוע בה.

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר