-->
רועי שפר ז"ל (צילום: מתוך דף הפייסבוק של קיבוץ בית אורן)
רועי שפר ז"ל (צילום: מתוך דף הפייסבוק של קיבוץ בית אורן)

אבל בבית אורן: רועי נפטר אחרי שבע שנים של מאבק בסרטן

לפני שבע שנים חלה רועי שפר, אז מדריך כושר בהולמס פלייס בקניון חיפה, בלוקמיה. הוא גייס חברים שעזרו לו בתרומות של טסיות דם ולא איבד תקווה. אתמול, כשהוא בן 34 בלבד, הלך רועי לעולמו. חבריו בקיבוץ לא מעכלים: "הוא היה אדם אוהב אדם שקודם כל מסתכל על הסביבה ורק אחרי זה על עצמו"

פורסם בתאריך: 26.9.24 14:46

אבל כבד נפל על קיבוץ בית אורן עם היוודע דבר מותו של חבר הקיבוץ רועי שפר, והוא בן 34 בלבד.

בשנת 2017 התהפכו חייו של שפר, אז בן 27, כשהתברר כי חלה בלוקמיה והחל בטיפולי כימותרפיה. שפר, שהיה אז מאמן כושר בהולמס פלייס בקניון עזריאלי חיפה, נזקק לתרומת טסיות דם לאחר שהטיפולים גרמו להפסקת ייצורן בגוף ופנה לעזרת הציבור באמצעות פוסט בפייסבוק.

"ככל שהתחלתי להפנים מה קורה ולאן אני נכנס הבנתי שאני צריך עזרה של אנשים כדי להציל את החיים שלי", הוא אמר ל"כלבו – חיפה והקריות" שלושה שבועות לאחר שהמחלה התגלתה, "לא מדובר בכסף אלא בזמן שהאדם צריך להקדיש כדי לעזור. הבנתי שאני צריך עזרה מחברים שלי ובגלל זה כתבתי את הפוסט. ההיענות היתה מטורפת. הרבה אנשים התייצבו לתרום ולעזור, וזה הדבר שהכי מחמם את הלב בעולם. חברים שלי משתפים את הפוסט בקבוצות ובעמודים שלהם. אנשים באים לחיפה מהמרכז ומהדרום והופכים את העולם בשבילי ובשביל משהו שאולי בכלל לא אצטרך בגלל חוסר התאמה. הם אומרים לי 'אם זה לא יתאים אז הרווחנו בזכותך יום חופש בחיפה'".

 

 

כעת מתאבלים בקיבוץ על מותו של שפר ז"ל. "הכרתי אותו כשעברנו לבית אורן", מספר תושב הקיבוץ אמיר אקמן, "הפקנו יריד אוכל שבו הכנו לכל הקיבוץ שווארמה ובשרים כי רועי אהב מאוד לאכול בשר. הוא איש מדהים, עם לב ענק, איש משפחה. היה חשוב לו שאנשים יחייכו לפני הכל. מכל הדברים שעשינו ביחד היה חשוב לו החיוך של כולם ואיך כולם נהנים מהאוכל שהוא הכין. אדם אוהב אדם שקודם כל מסתכל על הסביבה ורק אחרי זה על עצמו".

גם מעיין אקמן, אשתו של אמיר, כבר מתגעגעת. "הוא היה איש ממש מיוחד, עם לב ענק, וכל הקיבוץ ממש אהב אותו", היא אומרת, "הוא היה קונצנזוס. הוא ואשתו היו זוג מקסים, ויש לו תינוק בן שנה וחצי שרק התחיל את החיים. הוא תמיד רדף אחרי החיים, ממש רצה לחיות. זו אבידה גדולה מאוד לקיבוץ, לאשתו, לילד הקטן, להוריו ולשתי אחיותיו. הם ממש נלחמו עליו. הוא כל הזמן הצחיק את כולם, היה כיף להיות איתו. גם כשהוא כבר היה חלש הוא היה מצחיק".

הלווייתו של שפר ז"ל תתקיים היום (חמישי) בשעה 17:00 בבית העלמין בבית אורן.

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר