-->
תחנת משטרת זבולון (צילום: ויקישיתוף, hanay ,CC-by-SA-3)
תחנת משטרת זבולון (צילום: ויקישיתוף, hanay ,CC-by-SA-3)

נתק בין העירייה למשטרת זבולון: "הם לא באים להערכות המצב"

בכירים בעיריית חיפה טוענים כי נציג של תחנת זבולון, שנוכחותו נדרשת פעמיים ביום בהערכות המצב שמתקיימות במנ"מ העירוני, נעדר מהן בקביעות, ושכל בקשותיהם לשלוח נציג נתקלות בהתעלמות: "אין שום סנכרון עם משטרת זבולון. אנחנו פונים ומתחננים שהם יבואו, והם פשוט לא באים"

פורסם בתאריך: 23.9.24 11:29

בעיריית חיפה זועמים על תחנת משטרת זבולון. גורמים בכירים בעירייה טוענים כי נציג של תחנת זבולון, שבימים אלה נדרשת נוכחותו פעמיים ביום בהערכות המצב שמתקיימות במנ"מ (המרכז לניהול משברים) העירוני, נעדר מהן בקביעות, וכי כל בקשותיהם לשלוח נציג נתקלות בהתעלמות.

היערכות המצב במנ"מ מתקיימות עם ההנהלה הבכירה של העירייה ועם נציגים של גופי הביטחון – פיקוד העורף, משטרת חיפה, מד"א ורשות הכבאות וההצלה. קרית חיים היא חלק מחיפה, אך בחלוקת אזורי המשטרה היא משויכת לאזור זבולון, ולכן נדרשת השתתפותו של נציג מהתחנה בהערכות המצב.

"יש כעס גדול מאוד על ההתנהלות של תחנת זבולון", אומר גורם בעירייה, "כל נציגי כוחות הביטחון מגיעים לישיבות, והמטרה היא ליצור סנכרון בין המערכות גם בשגרה וכמובן שגם בחירום. אנחנו עכשיו ברמת כוננות 3, ואם חלילה ייפול טיל, המשטרה צריכה לדעת לתקשר עם העירייה, עם פיקוד העורף ועם מד"א, אבל הם לא נמצאים. מפקד התחנה התבקש להגיע או לשלוח מישהו מטעמו, אבל כלום".

 

 

נוסף על ההיעדרות מישיבות הערכות המצב במנ"מ, בעירייה טוענים גם כי אין נוכחות של נציג התחנה בהיערכות של חבל קרית חיים – אחד מששת החבלים של חיפה.

"אין שום נציג של המשטרה שמגיע לחבל קרית חיים, שואל מה הצרכים, ומדבר עם העובדים ועם הגורמים המקצועיים. אין, הם לא נמצאים", אומר הגורם, "אנחנו מקיימים הערכות מצב במנ"מ פעמיים ביום – ב-8:00 וב-19:00, והחבלים מאוישים 24/7. ביקשנו, כמו שאנחנו מבקשים מכל נציגי הביטחון, שנציג שלהם יהיה בחבל ובהערכות המצב וייתן סקירה. אנחנו זקוקים לשיתוף פעולה הזה. אין שום סנכרון עם משטרת זבולון. הם לא מתקשרים. אנחנו פונים ומתחננים שהם יבואו, והם מתעלמים, פשוט לא באים".

 

תגובות

2 תגובות
2 תגובות
  1. אביבית ממערבית

    טוב שחיזבאללה הזכיר לעירייה שיש את קרית חיים באזור חיוג חיפה ויש לה גם תחנת משטרה ותושבים, זה לא קרה בוואקום הנתק הזה

  2. דני

    הם הבינו שאתם מבזבזים את זמנם עם הקשקשת שלכם, מה זה יעזור כל הישיבות האלה

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר