-->
סמל תומר קרן ז"ל (צילום: דובר צה"ל)
סמל תומר קרן ז"ל (צילום: דובר צה"ל)

תלמידי זיכרון יוסף ילוו את תומר ז"ל בשיירת דגלים

סנדרה, אמו של סמל תומר קרן ז"ל, היא מחנכת כיתה ג'4 בבית הספר אחוזה זיכרון יוסף. בהודעה שנשלחה לקהילת בית הספר מתבקשים התלמידים וההורים להתייצב בשיירת דגלים בצומת חורב ובדרך פרויד שבהם תעבור המשפחה האבלה: "נחבק, נתמוך ונחזק את המשפחה בשעותיה הקשות"

פורסם בתאריך: 20.9.24 08:01

קהילת בית הספר אחוזה זיכרון יוסף יוצאת בקריאה להורים ולתלמידים ללוות בדרכו האחרונה את תומר קרן, לוחם בגדוד 51 בחטיבת גולני, שנהרג אתמול (חמישי) בבוקר מירי נ"ט של חזבאללה לרכס רמים.

סנדרה, אמו של קרן ז"ל, היא מחנכת כיתה ג'4 בבית הספר, ואתמול שלחה מנהלת בית הספר ענת דניאל הודעה להורים שבה היא כתבה: "היום בשעות הבוקר המאוחרות התבשרנו בשורה כואבת וקשה – בנה של סנדרה, מחנכת כיתה ג'4, נהרג בתקרית הנ"ט בצפון. הילדים חשו שאירע אירוע כואב, והחלה חרושת שמועות. מיד עברנו בכיתות וקיימנו פעילויות הפגה. אנחנו מלווים בשירות הפסיכולוגי ככל שנצטרך. שולחת תנחומים לסנדרה האהובה שלנו, כולנו מחבקים אותה בשעתה הקשה ואנחנו פה כדי ללוות ולתמוך".

 

 

היום בשעה 12:00 יובא קרן ז"ל למנוחות בבית העלמין הצבאי בחיפה. בשעה 11:30 יעמדו אוטובוסים בבתי הספר אחוזה זיכרון יוסף ועירוני ה' (אחוזה זיכרון יוסף הוא בית ספר מזין לעירוני ה').

בהודעה שנשלחה אמש לקהילת בית הספר מתבקשים התלמידים וההורים להתייצב בשיירת דגלים בצומת חורב ובדרך פרויד שבהם תעבור המשפחה האבלה: "ברצוננו לכבד את זכרו של תומר ולהפגין את אהבתנו לסנדרה היקרה בשיירת דגלים החל מ-11:30. כקהילה נחבק, נתמוך ונחזק את המשפחה בשעותיה הקשות".

אב לילד בבית הספר: "הבשורה המרה כאבה לכולנו, הורים ותלמידים כאחד. סנדרה היא מורה אהובה, ובשעתה הקשה אנו קוראים לקהילת בית הספר ולכל הציבור להוקיר את תומר קרן ז"ל בשיירת דגלים שתעמוד לכבודו לאורך מסע הלוויה".

 

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר